{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Åh det er eddermame dyrt {{forumTopicSubject}}

hvor er jeg efterhånden træt af at høre den bemærkning: (
Jeg har et lille hundehotel , det koster 140 i døgnet
Alt er inkluderet i prisen , gå ture,leg,kæl og klap og foder.
Jeg har kun plads til 6 hunde og de tager vitterligt alt min tid.
syntes i det er så dyrt ????
Blev ringet op for 1 time siden af en dame der skulle have passet sin hund , men hvad koster sådan noget så siger hun ,140 kr døgnet siger jeg der blev FULDSTÆNDIG stille i røret 140 kr !!! siger hun det var godt nok dyrt hvad får man for det STORE beløb , for der hvor hun plejede at få passet sin hun gav hun kun 70 kr.
Nå men jeg kan jo ikke andet end bare sige at så må hun finde et andet sted.
men er det virkelig så dyrt ?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh det er eddermame dyrt
  • #1   16. aug 2008 jeg synes nu ikke det lyder dyrt:-)

• #2   16. aug 2008 Jamen hvis hunkan få det til 70 kr andre steder , er det da DYRT.
    Men det må helt bestemt være uden moms ,pis og parpir

• #3   16. aug 2008 der hvor vi får passet vores den gammel gav vi kun 90 i døgnet, men sys da ikk dit lyder dyrt, det lyder da meget normalt

• #4   16. aug 2008 Nej det er bestemt ikke dyrt, det er da dejligt at nogen kan passe ens hunde, og har folk råd til at tage på ferie,så må de da også ha råd til at få passet hund,, ellers må de blive hjemme. BASTA

• #5   16. aug 2008 er det ligemeget om det er en stor el lille hund jeg syntes det lyder billig

• #6   16. aug 2008 Det er da bestemt ikke dyrt!

• #7   16. aug 2008 Næææ det syntes jeg ikke det er.....hvis forholdene og tilbudene er tip top så betaler jeg gerne for det.
    Jeg ville dog være noget betænkelig ved et sted som kun tager 70,-......hvad er det lige man får for det lille beløb ?....ikke meget tror jeg

• #8   16. aug 2008 Det lyder da som et drømmested med kun 6 hunde!! Det er billigt.. Ss

• #9   16. aug 2008 solvejg A
    Det er fuldstændig ligegyldigt om det er en lille eller stor hund smiley

• #10   16. aug 2008 jeg syntes heller ikke det er dyrt, vil sige som Hende med puttetroldene siger jeg vil også heller have mine passet et sted hvor der ikke er så mange hunde.

• #11   16. aug 2008 Helle H
    Ja og så har jeg da bare sådan , at jeg ikke gider sidde og undskylde mig selv medhensyn til prisen.
    Men hold da op jeg har mistet mange protentielle kunder pga af prisen smiley
    Men de ved sgu ikke havd de går glip af *GG* det er det rene svir at være her

• #12   16. aug 2008 jeg synes det lyder billigt

• #13   16. aug 2008
    hende med puttetroldene P
    Det var minmening helt fra starten af at det skulle være lidt mere end bare pension , jeg hader forøvrigt det ord smiley
    Var forøvrigt i avisen
    (link fjernet)
    Side 10

• #14   16. aug 2008 Pernille c det tror jeg gerne, jeg vil tænke på dig næstegang jeg skal ha passet hundene, har kun gjort det en gang og det var ikke rart, vi gav 140kr pr døgn, men så skulle vi give 45kr for at de ville gå tur med hende, vi havde selv foder med fordi vi barfer, vi gav hende ekstra kødben med, og hun havde legetøj med, vi gav også penge form at komme ud på en mark de havde og penge for at de svømmede med hende 3gange, de havde løbgård med en anden hund ikke samtidig med på skift, så jeg havde det sådan når jeg skal på ferie så skal min hund det også, men da jeg hentede hende var det en helt anden hund vi fik med hjem, alt hendes legetøj låg ude i regn og muder, jeg havde det sådan gad vide om hun havde fået de gode kødben jeg havde givet hende med, hun havde kennel hoste og hun var meget bange for om vi gik fra hende, efter der bestemte jeg mig for at aldrig skal mine hunde passes ude igen, og har aldrig været på ferie siden uden mine hunde og det er 4år siden, men dit sted det lyder dejligt jeg har jo 3 hunde så der skulle kun være 3 mere, det ville være dejligt.

• #15   16. aug 2008 Tja, jeg ved ikke om det er dyrt...

Det koster jo alt sammen.

Jeg gir. 100 kr. pr dag/døgn. når jeg får psset mine hunde..

Og her er der luftning, træning og foder med....

• #16   16. aug 2008 hvis hun normalt giver 70 kr et andet sted kan det godt for hende lyde dyrt. men det synes jeg bestemt ikke det er....
    og igen. hvad var lige med i prisen det andet sted.???
    synes det er en fair pris. og kun 6 hunde så ville jeg også vælge så´n et sted for så er der stadig lidt tid til hver enkelt hund

• #17   16. aug 2008 Ikke en pris der ville afskrække mig

• #18   16. aug 2008 Jeg har lige været rundt på nettet og kigget priser.
    De ligger fra 125 pr dag til 200 pr dag. Så det er ikke dyrt hos dig. der hvor jeg ville have min hund i pension, der koster det 160 pr dag.

• #19   16. aug 2008 boede du ik så lang væk fra mig havde du været første i tankerne til pasning! jeg mener at prisen íkke burde sætte grænsen for hvor man vil ha passet sin hund! det der betyder mest er at de får opmærksomhed, pasning, leg mad osv næsten som var de hjemme=)

• #20   16. aug 2008 Jeg har fået mine passet et sted hvor det kostede 110 kr / døgn..
    Jeg vil hellere give 140 kr. ved Pernille... De har det sgu godt der og der er tid til hver enkelt hund.. Og det vil jeg gerne betale for

• #21   16. aug 2008 maj-Britt L
    Jeg tjekkede ALLE priser da jeg startede ved at kigge lidt på nettet , og har så regnet ud fra det .
    Bare så det kan rende rundt.
    Når moms og skat er trukket så har jeg lige knap 55 kr i timen hvis vi siger jeg har 6 hunde om dagen og de hver får 1 time.
    Men sådan forgår det ikke ,her har hundene min opmærksomhed HELE døgnet , står ski op om natten for at tjekke dem ,eller skal vi sige jeg står og lytter om de nu sover eller gør,piver eller andet

• #22   16. aug 2008 Synes overhoved ik det lyder dyrt... Tænk hvad vi mennesker giver for at en sølle hotelværelse smiley
    Havde faktisk regnet med at det var dyrere... Det skal så lige siges at jeg ingen erfaringer har med hundepensioner, så kender intet til prisniveauet i forvejen smiley

• #23   16. aug 2008 Tina og Alex N
    Åh du er så sød tak for det.'
    Jeg håber at de har nydt at være her , savner dem jo lidt selvom jeg var lidt skeptisk i starten:)
    Ham taco er jo en rigtig VAGTHUND(lille tøsedreng)GGG
    og dess er bare så sød og velopdraget , det er jeg virkelig imponeret over , ja det er de da begge 2

• #24   16. aug 2008 vi fik 'tilbud' da vi skulle ud at rejse, og det lød på 100 kr. incl alt, og så ville fimze pga alder (16 uger) blive passet inde hos dem selv, men vi fik så nogle venner til at tage ham, da jeg synes han var for ung til at komme til helt fremmede:-) men jeg synes ikke at det er dyrt med 140 kr. når man har råd til at rejse, så har men vel også råd til at betale for at ens familiemedlemmer har det godt mens man er væk:-)

• #25   16. aug 2008 Tak Pernille... Det er altid dejligt når folk vil rose mine vovser :o)
    Men jeg bruger dig igen.. Og så håber jeg bare der er plads når jeg lige pludselig får brug for det :o) ( mig og planlægning.....!! )

• #26   16. aug 2008 Tina og Alex N
    Det var lige før vi skulle slå pjalterne sammen , du træner (hvis nogen har brug for det ) og jeg passer *GG*

• #27   16. aug 2008 Det sidste sted hvor vores blev passet kostede det 260 kr pr dag.... Det syntes jeg er mange penge, så 140 er ikke dyrt..

• #28   16. aug 2008 sys ik det lyder dyrt. det er en passende pris.. har lige læst om en hundedagpleje der vil ha 110 kr. i timen!! det er dyrt

• #29   16. aug 2008 Ja hvis ikke det var fordi vi bor i Vietnam pt, så lyder dit sted som et vi gerne ville benytte hvis det var at den lille mand skulle passes. Prisen er ganske fair :O)

• #30   16. aug 2008 Pernille.... Tjoooo.. Men så bliver afstanden nok desværre for stor.. Det tager alligevel 30 min. ud til dig..

• #31   16. aug 2008 Nadia P
    Ja det er ski mange penge.
    Jeg har også dagpleje det koster 70 kr om dagen , de "bor" ikke i boksene men inde *GG* ja svag er man vel

• #32   16. aug 2008 Tina og Alex N
    Ja men så må du jo bare flytte *GG*
    Ej seiøst har jeg faktisk leget med tanken om at , man kunne tilbyde træning , bad og klipning.
    Altså et lille sted med MASSER af luksus , men spørgsmålet er om det ville kunne rende rundt , da jeg ihvert tilfælde ikke kan klippe/trimme og er nok bedre til at forkæle end træne.
    Så det skulle jo være noget med at man kunne bestille at der skulle komme en.
    Men er meget i tvivl omdet er "noget" her i omegnen , tror ikke at folk vil ofre det på deres hund

• #33   16. aug 2008 Jeg tror godt der er nogle der kunne være interesserede i pelspleje.. børstning og badning og sådan

• #34   16. aug 2008 Sys bestemt heller ikke det er dyrt -

tænkte på - du siir du står op for at lytte ! Hvorfor ikke få en baby-alarm derud ? så behøver du ikk stå op ?

• #35   16. aug 2008
    Lille-My - vi tænker på dig hver dag, du vil ALTID V
    Go ide , sådan en har jeg vist et eller andet sted

• #36   16. aug 2008 Hej har selv et hundepension, og nej du er ikke dyr. Jeg har plads til 12 hunde og tager 130 kr med alt. Her får hundene også vores fulde opmærksomhed, dog er vi ikke oppe om natten. så slå du bare koldt vand i blodet og forsæt det gode arbejde. Efter jeg er startet har jeg fundet ud af at der er rigtig mange pensioner/ hoteller som ikke har diverse tiladdelser, håber du har det. Op med humøret og glæd dig over alle dem som herinde tilkende giver at prisen er ok. Som flere skriver skal man mange steder betale ekstra for gå ture, el medicin givning.
    hilsen lotte

• #37   16. aug 2008 Hihi - Så kan du da få din nattesøvn ;o)

• #38   16. aug 2008 Tina og Alex N
    Så en der havde sendt et link her på HG på sådan en smart bade ting
    Så kunne man måske tilbyde bad og børstning inden deres hund skal afhentes !? jeg vil ikke kaste mig ud i trimning eller klipning så er jeg sgu bange for at de får en skaldet hund hjem og ALDRIG kommer igen *GG*

• #39   16. aug 2008 Prisen betyder ikke noget for mig - Bare jeg ved min hund har det godt, så er jeg tilfreds.

Tror faktisk at pensionen fik en overraskelse da vi ringede og skulle have Balder passet sidste gang, da de skulle give ham piller samt at vi ville have vores eget foder med. Alt sammen noget som koster ekstra, men vi sagde bare ja ja det er lige meget.

Kunne godt høre på dem, at det var de ikke vant til at folk sagde;-))

Men 590 for 4 dage - er altså ikke meget i mine øjne;-)

• #40   16. aug 2008 Smart badeting ???
    Jeg kan få sådan en lidt som dem man kan bruge til biler med børste og shamooo dispenser.. kan ikke helt huske om den skal tilsluttes haveslangen eller hvordan ? Er det sådan en du mener ?
    Sådan en som Dess kunne godt bruge at blive børstet dagligt når hun er i fældeperioden

• #41   16. aug 2008 lotte H
    Det kræver mange tilladelser smiley
    Jeg har været så heldig at det gik meget nemt og hurtigt.
    Iøvrigt fortalte min mor mig idag , at de har nogen venner , manden er politimand men en af kontor damerne på politigården føre en lille SORT hundepension , hun er ikke hjemme før kl 16 og tager 80 kr i døgnet.
    Hvad er det for noget , syntes simpelthen det er SÅ dårligt

• #42   16. aug 2008 Tina og Alex N
    Det var nærmest sådan et kar !? den var temmelig dyr , eller det ved jeg ikke , hvis man bruger den meget så er det ikke så galt.
    Men den var ski smart

• #43   16. aug 2008
    Lille-My - vi tænker på dig hver dag, du vil ALTID V
    Ja har ski ikke sovet så dårligt siden jeg fik børn *GG*
    Seriøst det havde jeg ikke tænkt på
    men selvfølgelig !!!!

• #44   16. aug 2008 Tina (link fjernet)

• #45   16. aug 2008 Så meld hende til Politiet smiley

Nej det er noget svineri, men folk som vælger at få passet hund der må da oså vide det...

Vi har også én noget lignende her på øen, dog vil jeg tro at den er "hvid" men hende som skulle være uddannet til at passe hundene har 2 tøjbutikker... Så er det bare at jeg spørger hvad får du helt nøjagtigt..

Derfor vælger jeg at få min hund passet et sted hvor de ikke har arbejde ved siden af, samt deres liv er hundene;-)

• #46   16. aug 2008 Karina H
    Jamen seriøst så kunne de da lige så godt være derhjemme og der var en der kom og luftede dem

• #47   16. aug 2008 Jeps - Det tænker jeg nemlig også - Jeg kan ikke tage sådan et sted seriøst, samt de skriver på hjemmesiden at hun er i gang med at tage en uddannelse hos Lone Greva - Men hvad hjælper det hvis hun ikke i pensionen.. Godt nok står der at den bliver drevet af hendes mand samt familie, men hvis den eneste som rent faktisk ved bare lidt arbejder.. Ja så når du altså ikke langt i mine øjne..

Kommentér på:
Åh det er eddermame dyrt

Annonce