{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Udstillingsræset og alt det andet :-D {{forumTopicSubject}}

Tja man får jo sved på panden altså:-)

Jeg har pt et kuld hvalpe på knap 3 uger, altså 6 små welshterrier der begynder at gø og knurre og kravle ud af hvalpekassen....
2 tøsehunde tilmeldt 3 udstillinger de næste 2 weekender, udstillingspynt at flere andre og træning af den lille inden vi skal afsted...
Nå ja og 3 andre der også skal motineres og hvorfor er det så lige at man gir sig i kast med at lave ny hjemmeside???

JA, man må jo være godt tosset, men jeg nåede det da og her med kan jeg så præsentere vores nye og forbedrede webside - http://schnauzers.dk - der er selvfølgelig stadig nogle steder der halter specielt på den engelske som vist ikke er helt up to date smiley
lige nu ser det ud til alle mine gallerier er nede, men der er nok maintenace på dem fra udbyderen.

Og nå ja, mens jeg var i gang, så skulle jeg da lige ha taget nye billeder af de der to toptunede tøser der alligevel var udstillingsdullet - og når nu de fik - ja så måtte de andre da også have, så der er nye billeder af alle hundene dog specielt af Miss Thea der næsten har tabt sig de 1½ kg der var planen smiley

Motormusen Tazhias billeder blev også over alt forventning - hun er godt nok blevet voksen den lille - så ejj er helt vildt spændt på om dommeren ligger mærke til at dyrlægn har barberet i hendes forben da hun fik opereret sin tand ud.

Men kig ind og sig hvad i mener om sagerne...

Andre der kommer til vejen på lørdag?? vi er i ring 14 fra ca kl 11 - og for at det ikke skal være helt løwn - ja så skal jeg sq til fest kl 17.30 lørdag aften.. herovre på sjælland.. snak om stramt program smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillingsræset og alt det andet :-D
Kommentér på:
Udstillingsræset og alt det andet :-D

Annonce