{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Bruger du Hokamix til din hvalp ?? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder :o))

Da vi var til vacc af Ferdinand var vores dyrlæge meget bekymret da Hokamix indeholder vitaminer, og sammen med alm. hvalpefoder kan hvalpen faktisk få for mange viaminer.....
ps.. Ferdinand går over til vital animin i stedet for ...

Er der andre der har hørt om dette??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bruger du Hokamix til din hvalp ??
  • #1   11. aug 2008 Kender ikke Hokamix, men Emma fik Viital animin som tilskud til hendes foder p.g.a hoften.....men nu får hun J/D og så skulle det ikke være nødvendigt.....siger dyllen :o)

  • #2   11. aug 2008 Bruger det og har kun gode erfaringer. Men det er da tankevækkende.

  • #3   11. aug 2008 Susie... Det er også bare for at gå med livrem og seler at jeg vælger at Ferdinand skal have mineral tilskud.. Albert fik også vital animin til han blev 1 år

  • #4   11. aug 2008 Benedikte .... Det er det nemlig.. Hokamix indeholder A, B og E vitamin... Vital animin indeholder ingen vitaminer...

  • #6   11. aug 2008
    * Phoebe ~ Skødehund *.... ved ikke om det forbygger, men det styrker led og knogler...


  • #8   11. aug 2008 troede faktisk at hokamix kun var naturkost....min opdrætter bruger det altid til sine hunde - også hvalpe i opvæksten. det har jeg også selv gjort, men god held ... men det giver da stof til eftertanke

    har du et link til det andet ?


  • #9   11. aug 2008 hokamix er godt til hunde med HD og til at styrke

  • #10   11. aug 2008 Platugler.... Nej det var bare min dyrlæge der udtrykte stor bekymring.Hun fortalte om en undersøgelse af foder og tilskud til GD ( mener jeg det var ) og så gik jeg hjem og tjekkede indholdet i hokamix

  • #11   11. aug 2008 jeg mente link til det andet produkt ;O)



  • #12   11. aug 2008 nååååå
    http://www.kjdogfood.dk/Helse/vital.htm


  • #13   11. aug 2008 Hmm, det er ikke hvad Skyescot selv siger i deres materiale.
    Hokamix er udelukkende bestående af naturlige ingredienser (urter), og kan ikke overdoseres. De siger selv, at der ikke er problemer med at give det ved siden af et fuldfoder.

    Taget fra deres katalog:

    Hvilket foder kan jeg supplere med
    HOKAMIX?
    Principielt kan alle slags (premium) foder suppleres
    med HOKAMIX, også foder man selv har tilberedt.
    De i analysen af HOKAMIX nævnte vitaminer
    og mineraler er i selve urterne; de er altså ikke tilsat.
    Med HOKAMIX bringes et komplet foder derfor
    heller ikke ud af balance, og det kan ikke føre til
    overdosering


    Jeg ville bestemt kontakte Skyescot og høre dem ad, men jeg tror helt sikkert at der ikke er noget galt i det!


  • #14   11. aug 2008 Annette.....Vitaminer er vel vitaminer.. Tror da bestemt også skyescot har et argument for deres produkt, men min hvalp skal ikke være forsøgskanin.. Tvivlen skal bestemt komme ham til gode.....

  • #15   11. aug 2008 men marianne - det kan jo være at din dyrlæge tager fejl og du fratager ham det som er bedst for ham ... havde du ikke haft glæde af produktet før, uden problemer?

  • #16   11. aug 2008 Platugler.... Nej jeg har tidligere brugt vital animin.....
    Hvis jeg så giver ham hokamix og han ryger ud med noget i albuerne vil jeg altid være i tvivl om jeg skulle have lyttet..
    Derfor efterlyser jeg også nogen som har brugt det til hvalpe og som kan fortælle om " lykkelige resultater"


  • #17   11. aug 2008 Jeg forstår altså ikke helt din logik - hvorfor har dyrlægen mere ret?
    Og hvorfor føler du dig "på den sikre side" mht. det andet produkt?

    Hvorfor vælger du overhovedet at supplere med ekstra vitaminer, når du bruger et fuldfoder , der skulle være afstemt til hundens behov, hvis du er bange for at overdosere?


  • #18   12. aug 2008 Annette... Fordi jeg har en stor race der vokser voldsomt det første år, så for at styrke hans led og knogler vil jeg gerne give ham et mineral tilskud..
    Jeg siger ikke at min dyrlæge " har mere ret" , men når jeg også kan se at produktet indeholder vitaminer, ja så skal man da ikke bare ryste på hovedet og sige nå ! Som jeg også skriver til platugler, jeg efterlyser solstråle historier omkring produltet i forbindelse med knoglebygningen.. Har hørt om 2 hunde der har fået produktet som hvalpe, begge har fået konstateret AA
    Mht det andet produkt; der er ingen vitaminer i ... derfor føler jeg min mere sikker...Har hørt om flere hunde der har fået det incl min egen....
    Årsagen til at jeg har valgt hokamix er jo at alle snakker om det, men nu efterlyser jeg så facts....


  • #19   12. aug 2008
    Tina *TullsTown *....... Det er B vitaminerne...


  • #20   12. aug 2008 marianne: så kan jeg godt forstå du går over til det du kender og har god resultat med. min opdrætter og jeg har gode erfaringer med hokamix, men boxeren er jo slet ikke en tung race som din

  • #21   12. aug 2008 Platugler.... er slet ikke i tvivl om at Hokamix er et fantastisk produkt.. Begge de store drenge får det og vil også forsætte på det...Ferdinand vil også få det igen, når han er blevet stor *ss*

Kommentér på:
Bruger du Hokamix til din hvalp ??

Annonce