756 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

DK sødeste hund, nogen som gik vidrer? DK sødeste hund, nogen som gik vidrer?

Hej
Vi var i Næstved igår men Saga gik ikke vidrer, vi fik ham DCH dommeren og han brød sig ikke om Saga det var ret tydeligt, ( han var vist mere til Golden, Laba og Schæfer *S*) når Saga føler at folk ikke bryder sig om hende ja så vil hun ikke snakke med dem og ignorer dem totalt, vi fik dog snakke med en masse andre søde hundemennesker, og deres dejlig hunde smiley Nogen herinde som blev blandt dem som gik vidrer? Er der nogen som var i Næstved igår?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DK sødeste hund, nogen som gik vidrer?
  • #1   11. aug 2008 Vi var i næstved i går og gik vidre til finalen..

det var total spontant, spurgte min veninde om vi ikk skulle tage til Dk`s sødeste hund den 10 joo det kunne vi da godt og så kigger vi på hinanden og siger det er sgu da den 10 i dag.. så havde overhovede ikk regnet med at vi gik vidre.. smiley

• #2   11. aug 2008 Tillykke Laura men han er godt nok også kær, hmm det var ikke jer vi snakkede med var det? havde din hund et brunt dækken på?

• #3   11. aug 2008 Jeg kan ikk lige huske det måske var det min kæreste du snakkede med.. Jo han havde et brunt dækken på.. (total sød med det dækken på) smiley

• #4   11. aug 2008 Vi Gik heller ikke virde.. men vi havde en super super hyggelig dag med alle de skønne hunde..

Naja

• #5   11. aug 2008 Vi er også gået videre. Også ret spontant planlagt, men det var rigtig hyggeligt, og jeg tror også Felix han nød det, han var da i hvertfald glad, og meget træt da vi kom hjem:-)

• #6   11. aug 2008 Men jeg har lige været inde og kigge billeder fra dagen og der er Nova kommet med..

(link fjernet)

• #7   11. aug 2008 dejlig dag.. men videre gik vi ikke... smiley glæder mig dog til at stemme på alle de søde vovser..

hehe og træt blev Kiwi.. hun har sovet lige siden, og gør det endnu..

• #8   11. aug 2008 Jubii gik idunn vidre.. Stort tillykke... Hvad med Tigerdyr.. ??

Vi var der osse i går, men Gustav havde mere travlt med at se hvad min mors Hovawart lavede end snakke med dommeren... :))))

• #9   11. aug 2008 De råbet en mastifblanding op som hed Tigerdyret ved ikke om det er den du mener?

• #10   11. aug 2008 Ja altså ham DCH dommeren han virkede nærmest ligeglad med Saga som sagt han klappede hende ikke engang og snakkede heller ikke til hende, såå det var lidt ærgeligt, men tilgengæld overraskede Saga os positivt, hun tog al det virak med stor sindsro og nød at få hilst på alle de søde hunde (og deres ejere), hun sagde kun vuf en gang på heledagen og det var da der var en stor sort og brun blandingshund som ville snuse hende i rumpen, det ville hun bestemt IKKE ha' at lige den gjore, alle andre havde ellers gerne måtte. Der var dog tilgengæld et par små bitte hunde som løb agrasivt frem i mod hende ( altså i snoren) med blottet tænder og det hele, Saga kigge bare på dem og gik vidrer, men jeg syntes ikke man bør ta' hunde med til sådan et arrangement hvis det har et så hidsigt temprament, hvis Saga var agrasiv så ville vi aldrig ta' hende med, bare lige et lidt surt opstød, da vi så nogle især af de små racer som ikke havde det bedste temprament, okay det kan jo være pga. de var stresset, men så burde ejerne ha' gået med deres hund.

• #11   11. aug 2008 Ja det er ham men han gik osse vidre kan jeg se på hjemmesiden smiley

• #12   11. aug 2008 hæ hæ var det en langhåret "blandings" hund der snusede hende bagi.. Det kunne næsten lyde som min mors smiley Han havde en go næse for alle hunhundene smiley Han havde en blå snor hvis det siger dig noget?? *g*

• #13   11. aug 2008 Ham som snusede Saga bagi lignde en blanding mellem hmm noget Rotweiler og så måske Amstaff eller Ambull, han havde ikke så lang pels i det, nærmest som en Rottweiler i pelsen, så jeg ved ikke om det var ham? Det skabte forøvrigt lidt postyr i kø'en ( da vi skulle meldes til)at der var en højløbsk tæve i den, er du gal hannerne var helt tændte smiley det gav hanhunde ejerne lidt udfordringer.

• #14   11. aug 2008 Hæ hæ nej så var det ikk min mors *fnis*

Sjovt jeg ikk så jer der nede.. Jeg undrede mig lidt over der ikk var flere mastiffer..

I vores kø var der ikk noget (heldigvis) vi stod ellers 4-5 hanner sammen, med hun hunde for hver "ende"... Gustav var lidt vild med ham den store Rottweiler der stod foran os.. Han gav rigtig mange kysser og Gustav delte osse flitigt ud til ham... smiley

• #15   11. aug 2008 Min guffi er også i finalen, fra Esbjerg :o)

Kommentér på:
DK sødeste hund, nogen som gik vidrer?

Annonce