Oskar er den bedste ! :D {{forumTopicSubject}}
Ja, noget tid siden jeg har været herinde, men nu er jeg vendt tilbage, og starte med at fortælle om hvor evigt glad jeg er for Oskar .
Min kat fik kattekillinger sidste fredag . Hun havde ikke vist tegn på at skulle begynde at føde hele aftenen, så kl halv 4 gik jeg i seng . Jeg vågner så en time senere, ved at Oskar gør helt vildt . Springer frem og tilbage mellem mig og fødekassen . Da jeg helt omtumlet kommer på benene, kan jeg godt høre oskar ligger inde i fødekassen, og at katten i hvert fald er igang med noget .
Da jeg kommer hen, ligger der desværre en død killing . Mormissen havde ikke fået den ud af den der fosterhinde de ligger i, så den havde ikke klaret det . Og så kigger jeg på Oskar . Var halv mørkt i rummet, men kunne bare se han lå med et eller andet . Jeg finder hurtigt noget lys, og til min overraskelse, ligger oskar med nr. 2 killing og er ved at få killingen ud af fosterposen, og er ved at vaske den, så killing nr. 2 overlevede .
Killing nr 2, bliver hos os . Den er helt speciel for mig nu .
Resten af fødslen, hjalp jeg, men Oskar veg ikke fra kattens side . Han var der under hele fødslen, og kæmpede en brag kamp med at holde sig vågen . Heehe . Da klokken blev halv ti, lignede Oskar et lille barn, med meget svært ved at holde øjnene åbent . Så der blev Oskar lagt i seng .
Hvor er jeg stolt af min lille hund .
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
Det er bare lækkert Oskar og katten er så glad for hinanden . Lidt bizart forhold de har, hahaha, men det er nu dejligt .
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
en dag lød der hvæsen og piben, da havde dino stukket hovedet ind til killingerne, da de var alene, og så var sille kommet hjem og havde taget dino på fersk gerning, så han løb rundt i badeværelset med hovedet inde i kassen sammen med killingerne, og sille gik til angreb bagfra, så det var et cirkus uden lige:-)) da misserne så var kommet væk, var de bedstevenner igen.( det ærger os at vi ikke havde et videokamera)
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
Men de har nu heldigvis deres gode forhold, og Oskar er MERE end velkommen oppe ved killingerne .
Oskar er den bedste ! :D