{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

er hun syg?? {{forumTopicSubject}}

vores schæfer tæve på 6 mdr, har mandag og tirsdag haft voldsom tynd mavne... så tog jeg til dyrelægen onsdag efter at hun havde fastet et døgn, og så fik jeg noget special kost... det har også hjulpet på afføringen.. nu er det normal igen, men der kommer dog en del mindre end der plejer... men det er nok fordi maven er så tom..
men igår begyndt hun så og være meget mere kælle end hun normal er, og hun gik og små pev indimellem... så ringede jeg selvfølgelig igen, og de sagde at jeg skulle holde øje med hende, men at det nok ikke var noget... så sidst på dagen og igår aftes, begyndte hun at tisse mere end normalt for hende.. og oven i det satte hun sig som om hun skulle tisse, selvom hun lige havde tisset, det skete mange gange... til sidst havde hun et uheld indenfor, hvilket hun aldrig har.. så jeg frygter lidt at hun måske ikke har kunne nå at fortælle at hun skulle ud... så ringede jeg til dyrelæge vagten, og han sagde at jeg skulle holde øje med hende, og kontakte min egen dyrelæge hvis det ikke blev bedre.... hmm... men så vækkede hun mig pludselig 3 gange i nat fordi hun skulle ud, alle gange med 2 timers mellemrum, hvor hun normalt kan sove en hel nat igennem uden problemer...??!!

nu er mit spørgsmål så... er jeg bare en over pylret hundemor, eller skal jeg forlange at de kigger på hende, (de mener nemlig at hun virker frisk nok, og det gør hun sådan set også, men alligevel er hun ikke sig selv)
skal jeg se tiden an?
er der nogen som kender til det mærkelige tisse problem?
har i nogle gode råd?

på forhånd mange tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er hun syg??
Kommentér på:
er hun syg??

Annonce