Er det ikke utrolig ! {{forumTopicSubject}}
Det her bliver nok halvlangt..
Jeg fandt mandag d. 4 om morgnen en hund i vores have, som havde været der et stykke tid. Jeg ringede til politiet og fortalte at jeg havde den. Jeg hængte løbesedler op om at jeg havde den her hund. Og det gav resultat, de kom dalerende hen over middag, de sagde at de havde set sedlerne om morgenen efter jeg havde hængt dem , men de vil lige tage ud og handle inden de hentede ham, da han ikke var i vejen saa. Jeg bad dem sørge for deres hund bar halsbaand og hundetegn.
Naa, men onsdag formiddag, staar den kære hund inde i vores bolig, og den havde faaet halsbaand paa, UDEN hundetegn. Men jeg ringede igen til politiet, og fortale den var her igen. Ham jeg snakkede med var rigtig sød, han bad mig aflever den igen, og saa faa hendes navn og tlf. Jeg afleverede hunden, og sagde til damen, at jeg IGEN kom med hendes hund, hun sagde bare, ej, jeg troede han var med min kæreste . Hmm, nej det er han ikke. Jeg gik bare uden at sige nogen, efter jeg havde faaet hendes nr, og navn.
Men men men, i lørdags var vi ved at slæbe vores nye møbler ind, saa dørene var aaben. Og vores hundene var inde sammen med os. Og hvem kom vadende ind i stuen som om han boede der, jow det var den kære hund igen igen. Jeg synes at nu var det draaben. Jeg ringede til politiet og var skide sur denne gang, jeg bad dem gøre noget ved det nu. De ringede til Falck som hentede hunden med det samme. Jeg havde haft hunden de 30 min inde i køkkenet, og da falck kom, vil jeg aabne døren og hente den, og der ser jeg at den har blod fra halsen og ned. Jeg havde ikke tjekket den inden jeg sat den der ud, det gik stærkt. Men jeg vidste ikke hvor blodet kom fra, det var ikke hunden der blødte. Men falck sørgede for den blev tjekket.
Jeg snakkede med genboen søndag , og hun fortalte hendes kat var blevet skambidt af en løs hund, som løb meget som den her køter. Men det kan jo ikke bevises.
Naa, men i dag(onsdag) Løber den rundt her igen, den gør og gør KONSTANT. Nu ved jeg ikke hvad fanden jeg skal gøre ved den, gider sateme ikke mere..
sorry, det blev rigtig langt.. Men hvad fanden sker der for de hundejere der er saa ligeglad !
aug 2007
Følger: 33 Følgere: 33 Emner: 141 Svar: 464
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Så kan de få lov til at betale hver eneste gang.
aug 2007
aug 2007
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 611
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Aner ikke hvad du skal stille op, da ejern jo virker ligeglad.
Hvilken race er det?
Bor du i nærheden af en politistation ? Har du bil? Du ku evt. køre den hen til politiet og aflevere den i stedet for at ringe. Så SKAL de tag den ind og evt. køre den til internat, hvor den bliver fremlyst. Henvender ejern sig ikke inden en uge, bliver den viderformildt til andet hjem
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Der er derimod Falck, der kører dem på internat - politiet har sjældent ressourcer til at tage sig af strejfende hunde og kører dem faktisk ofte tilbage hvor de kom fra..
Falck kører altid på internat, hvor de bliver tjekket for tatoo og chip.
Så Falck er vejen frem.
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 545
Det virker i de fleste tilfælde og vil de betale 1000 kr for at få den udleveret kan de ikke være helt ligeglade med den.
aug 2007
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 847
aug 2007
Er det ikke utrolig !