{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Århh stakkels hund {{forumTopicSubject}}

Sidder her og har så ondt af min nabos hund at jeg er ved at tude.
Hele dagen har jeg hørt på hvordan hun råber og skriger af den hver gang den skal den mindste ting.
Jeg vil så gerne sige noget til hende, men har prøvet og intet trænger ind :o(

Den kan heller ikke være alene hjemme og i går da de skulle hente deres datter begyndte den at gø og hyle fordi den var alene hjemme. Hun kommer hjem og går fuldstændig amok over den har hylet fordi den føler sig utryg.
Da vi selv skal hente vores søn samtidig med hun kommer hjem, kan hun hører at Tyson begynder at hyle fordi vi er gået. Hvilket han kun gør hvis en af os lige er kommet hjem og vi så kører igen lidt efter.

Min nabo gik helt i selvsving og begyndte med "hvad sagde jeg hvad sagde jeg, Tyson gør det samme når i er væk og bla bla bla."

Tror så ikke på hende da jeg har snakket med vores anden nabo og han siger han aldrig hører ham kun en gang imellem.

Nå men videre til deres hund. Jeg ved ikke hvad der går galt derinde for hunde er nu sød nok. Jeg tror bare ikke at den kan finde ud af det med al det råberi der altid er over den.
Den skal bare gøre det mindste forkerte så er der råb og skrig. Og det bare ikke sjovt at hører på hver dag.

Jeg har tænkt mig at spørge dem om det ikke er en god ide for dem at gå til hundetræning med den, så både de og hunden kan lærer noget.

Men jeg er skisme lidt nervøs for hun farer i hoved på mig hvis jeg siger sådan noget.

Nogle der har et råd til hvad der kan siges eller gøres ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Århh stakkels hund
Kommentér på:
Århh stakkels hund

Annonce