{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Så er der meldt løbetid :-( {{forumTopicSubject}}

Hmmm.... vidste godt Keesha var ved at komme i løb, men nu går hun da helt berzerk.
1: Hun stikker mellem mine ben da jeg holder døren på klem, for at vente på sønne får sko på, men en af mine venner står ude i forhaaven og venter - og så har han sgu åbnet lågen! ! ! Det tog ½ sekund for Keesha at smutte mellem mine og vennens ben, gennem en dør og en låge og ude var hun.
Jeg kalder som jeg plejer (ved det ikke kytter at rende efter), hun sætter sig et sted og skider, så jeg nærmer mig stille og roligt. Da hun er færdig kalder jeg igen. Hun kommer fræsende hen til mig som hun plejer men 1 m. fra mig smutter hun igen. Det sker et par gange og så er hun på vej over til alle hanhundene på den anden side af vejen (eller stien - det er tæt-lav bebyggelse uden gennemgående trafik)
Jeg fanger hende så ved en hæk, hvor hun endelig lystrer kommandoen sit og bliver der til jeg kommer hen.

N har jeg så været væk nogle timer i aften (self. efter hun er blevet luftet) og da jeg kommer hjem ligger en skraldepose spredt ud over hele køkkenet ! ! !
Det nummer har hun så heller ikke lavet før, da det ikke er første gang jeg "glemmer" at smide posen op i containeren.

Hun har da rigtig hygget sig .... - eller været godt utilfreds med situationen - så det er rigtig trælst hun skal passes i weekenden. Jeg bliver da lidt nervøs for hvordan det skal gå......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der meldt løbetid :-(
  • #1   6. aug 2008 åh, kender det for godt.. Dodo er også i løb nu , mon de bare SKAL vøære drøn irriterende i den tid.. Ikke nok med Dodo bløder alle andre steder end i hendes løbetidsbukser, det kan jeg leve med, men hun høre bare SLET ikke efter.. Siger jeg A siger hun B.. Hune er godt nok strid lige i denne tid smiley

    Men det var da altid noget du fangede din vovse igen, inden den fik smagen af hanhund smiley


  • #2   6. aug 2008 Hihi, aaaaahr ja.... den "kære" løbetid. Minder mig lidt om forårsscenen i Bambi *Gg*

    Mine 2 tæver er nu ikke specielt "kuldrede", men udover blod over det hele, så blir' Xena monster urenlig, og tisser når det passer hende. Dog er vi denne løbetid sprunget let og elegant over det problem.... YES! smiley

    Connie.... Ha ha, bavian-numse..... Kan vist ikke beskrive det bedere selv :S


  • #3   6. aug 2008 Så er Boogie lige kommet over løbetiden. Jeg har vel ikke set over 10 dråber blod fordi hun er så god til at holde sig ren, og hun opfører sig som hun plejer, så ingen bukser her...

  • #4   6. aug 2008 He-he, Baviannumse - fedt udtryk *lol*

    Keesha er heldigvis også rigtig god til at holde sig ren, så det er i det mindste ikke blod hun sviner huset til med :-))


Kommentér på:
Så er der meldt løbetid :-(

Annonce