486 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lige en sød lille historie :) Lige en sød lille historie :)

Her idag var jeg ude at gå tur med Abby. Det var også fint nok, efter 2-3min ser jeg en stor fed kat komme hen imod os( Katten er ligeså stor som Abby), og den forsætter, stiller mig imellem Abby og katten, så jeg evt kunne nå at puffe til den også tage hende op, hvis nu der skulle ske noget.. Hvilket der bare slet ikke gjorde :S
Katten kom hen og gnubbende sig op ad Abby imens den miavede og slikkede på hende, Abby blev helt vild efter at lege med den kat, men den ville bare snakkede med hende..
Hehe. Så her for 10min siden var jeg ude med hende igen, og den samme kat kom igen, og den her gang løb de rundt omkring hinanden..
Hvad sker der lige for min hund smiley Hehe..
Ville lige dele min sjove historie med jer andre..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige en sød lille historie :)
  • #1   5. aug 2008 en af vores venners hund adobterede engang en kat.
    en dag kom Aki ind efterfulgt af en kat. stillede sig ved madskålen og lod katte tage.
    da det var sket flere dage i træk kom naboen hjem fra ferie og katten fandt ud af hvor den rigtig boede.
    men den kommer af og til og for at besøge hunden,.

sød historie Tascha og steffen

• #2   5. aug 2008 Da vi fik Enzo, fik et andet par i blokken en rød han mis. Enzo er vokset op med katte hos opdrætter, og katten Karl voksede op med hvalpe hvor han var. De fandt hurtigt hinanden og blev rigtig gode venner...
    Med tiden blev det til at Karl hver aften stod ude i vores buske og ventede på vi kom ud, og så gik han med på aftenturen... Det har bare været så hyggeligt, og det var Hver aften... Men de er desværre næsten lige flyttet, så Enzo kigger langt efter hvornår Karl mon kommer...

• #3   5. aug 2008 Seriøst det er rigtigt underligt, også fordi det er første gang at hun møder en kat

• #4   5. aug 2008 Nåeh hvor sødt :o) Synes da også det er pudsigt at katten bare sådan kommer hen og decideret gnubber sig op af hunden!

Mine forældres labrador har også engang adopteret en killing der var 3 uger gammel, hun begyndte at give mælk og det hele... Skøre gamle hund...

• #5   5. aug 2008 de må jo have kunnet aflæse deres dyresprog, når ingen af dem blev bange Tascha og Steffen.

• #6   5. aug 2008 Jeg var også bange for at de ville springe på hinanden

Kommentér på:
Lige en sød lille historie :)

Annonce