Lige en sød lille historie :) Lige en sød lille historie :)
Her idag var jeg ude at gå tur med Abby. Det var også fint nok, efter 2-3min ser jeg en stor fed kat komme hen imod os( Katten er ligeså stor som Abby), og den forsætter, stiller mig imellem Abby og katten, så jeg evt kunne nå at puffe til den også tage hende op, hvis nu der skulle ske noget.. Hvilket der bare slet ikke gjorde :S
Katten kom hen og gnubbende sig op ad Abby imens den miavede og slikkede på hende, Abby blev helt vild efter at lege med den kat, men den ville bare snakkede med hende..
Hehe. Så her for 10min siden var jeg ude med hende igen, og den samme kat kom igen, og den her gang løb de rundt omkring hinanden..
Hvad sker der lige for min hund Hehe..
Ville lige dele min sjove historie med jer andre..
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
en dag kom Aki ind efterfulgt af en kat. stillede sig ved madskålen og lod katte tage.
da det var sket flere dage i træk kom naboen hjem fra ferie og katten fandt ud af hvor den rigtig boede.
men den kommer af og til og for at besøge hunden,.
sød historie Tascha og steffen
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Med tiden blev det til at Karl hver aften stod ude i vores buske og ventede på vi kom ud, og så gik han med på aftenturen... Det har bare været så hyggeligt, og det var Hver aften... Men de er desværre næsten lige flyttet, så Enzo kigger langt efter hvornår Karl mon kommer...
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 757
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 81 Svar: 904
Mine forældres labrador har også engang adopteret en killing der var 3 uger gammel, hun begyndte at give mælk og det hele... Skøre gamle hund...
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 757
Lige en sød lille historie :)