{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

barf... {{forumTopicSubject}}

det der barf foder, jeg har gået og tænkt meget på at starte med det. Jeg syntes bare det er temmeligt dyrt, er det bare mig eller? Kan det svare sig? jeg ved godt at de skriver at div kød er testet osv men i andre der bruger det, er i ikke stadig nervøse for at der er parasitter eller andet i kødet? Odin er ikke så vild med tørfoder selvom det er et godt mærke, har prøvet at hælde lidt leverafkog osv over, han er ligeglad. syntes også at han trænger til en flottere pels og lidt mere sul på kroppen. hvad syntes i? er det værd at starte på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barf...
  • #1   5. aug 2008 halv barfer selv.
    Men vi køre på det der hedder el karme og er et müsli fodder som blandes med kogende vnad og nliver en lækker mash. dertil får hun råt kød oveni, eller tun, leverpostej kylling osv.

    Det begyndte vi på da hun fik hudprøblemer og der har intet været siden,
    og det dejligt med noget varieret. vi andre gad vel heller ikke spise det samme hver dag. smiley


  • #3   5. aug 2008 Ja, barf er vældigt populært pt. husk samtidig at få hunden sygeforsikret hvis den ikke er det i forvejen. Der kommer hver uge hunde ind på dyrehospitalet der har knogler fra de forskellige dyr, de spiser, i mavesækken, tarmene og på tværs i spiserøret.

  • #4   5. aug 2008 ja jeg tror altså også at jeg starter med det. for tror også at det er det bedste for ham.

  • #6   5. aug 2008 Store knogler kan ikke forarbejdes i mavesækken eller i tarmene. Har været med til det flere gange når min mand har fisket knogler op fra mavesæken.

  • #7   5. aug 2008 Lea A: Og der kommer sikkert også mange hunde ind, der mistrives og har allergi eller symptomer på fx. hudlidelser smiley

    Jimmi P: Jeg fodrer med råt, og er vældig tilfreds. Synes ikke det er dyrt, men til gengæld er det vigtigt at sætte sig godt ind i tingene inden man kaster sig ud i det. smiley


  • #11   5. aug 2008 jeg har snakket med en der sælger det, og jeg er nu helt sikker på at det er det jeg skal gøre for at give ham det bedste. Glæder mig til at se hvor fin han bliver, jo jo han er fin nu men håber på han bliver lidt mere muskuløs :o) tak for jeres råd, det guld

Kommentér på:
barf...

Annonce