{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Engelsk bulldog og Franske..?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige et spørgsmål i måske kan hjælpe mig med..
Som nogen måske ved og min kæreste og jeg ved og undersøge mulighederne for og bliver ejer af en lille fransk bulldog..
Men nu har jeg snakket med en kennel hvor de siger at engelske og franske bulldog`s ikke kan sammen, det forstår jeg bare slet ikke..
er der nogen her inde som måske ved noget om det..??
Blev lidt ked af det da det virkelig er noget vi har ville rigtig længe..

knuz julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk bulldog og Franske..??
  • #1   20. nov 2005 nej vel jeg har heller ikke hørt det føre.. og en af vores venner har nemlig en fransk og de leger fint sammen. under mig bare når den er en kennel som siger det..

  • #2   20. nov 2005 Julie>>*GG* intet problem.. De kan sagtens sammen...


  • #3   20. nov 2005 jamen den var en kennel som har Franske bulldog`s det er det jeg ikke kan forstå.. :os
    er bare ret forviret lige nu for vil selvfølgelig under ingen omstændigheder skille mig af med vores to dejlige hunde vi har nu for og få en ny..
    men kan bare ikke se hvorfor de ikke vil ku sammen.. de kan vel vendes til og være sammen efter som at det er en lille hvalp vi gerne vil have..
    og de to vi har nu ELSKER virkelig når der er andre hunde som vil snak med dem..


  • #4   20. nov 2005 Dan>> kan se du selv har to Franske så du må jo vide hvad du snakker om.. *s* og det er jeg rigtig glad for og høre..
    Var så bange for at min lille drøm var gået i stykker..


  • #5   20. nov 2005 Julie>> hvad var den kennels argumentation for at de IKKE kunne sammen??

  • #6   20. nov 2005 jamen det var at en anden havde købt en frans bulldog hos dem og han havde også en engelsk bulldog i forvejen og han måtte giver den hvalpen tilbage fordi de ikke kunne sammen..
    men hvorfor skulle det også være sådan her..??
    alle hunde er jo ikke ens..


  • #7   20. nov 2005 Julie>> det har ikke noget med racer af gøre , men deres sind..Tror den Engelske Bulldog ikke ku li den nye..om det har været Fransk eller anden race var udfaldet sikkert det samme

  • #8   20. nov 2005 Dan>> jamen det kommer vel også an på hvordan ens hund er..??
    Vores når de skal passes er hos min veninde som selv har en Rottweiler og de ELSKER virkelig og være der fordi der er en anden hund..
    de er så glad når nogen gider og lege med dem, og det er altså ikke alle hunde skulle jeg lige hilse og sige pga deres sjove lyde..
    og der for da de har været sammen med en fransk mange gange syntes vi det ville være en god hund og få ind i familien da vi jo kun kan sige godt om det vi ser..
    og bliver jo så bare forviret når en kennel fortæller mig sådan noget.. :os


  • #9   20. nov 2005 Mia A >> ja det har jeg nemlig også set inde på de forskellige hjemmesider de har.. og jeg syntes bare det lyder lidt som om at den kennel dømmer alle over en kamp..
    Men er rigtig glad for og høre hvad i alle har og sige om det..

    knuz


  • #10   20. nov 2005 Julie>> kan sagtens følge dig med det den kennel fortæller , som jeg syns lyder meget underligt!!
    Men lad dig ikke afskrække...for der er ikke hold i det!
    Som du selv skriver "jamen det kommer vel også an på hvordan ens hund er..??" passer !! Og selvfølgelig jer selv smiley
    Jeg håber i finder en dejlig Fransk og glæder mig til at se den :-)))


  • #11   20. nov 2005 Dan>> 1000 tak det har virkelig hjulpet mig meget..
    har fået "modet" tilbager..
    vi har gået i over et ½år snart og tænkt på om vi ikke skulle have sådan en lille fyr og nu vil vi springe ud i det og så er det bare som og få en døre i hovedet og få sådan en melling..


  • #12   20. nov 2005 Vi har jo selv en fransk, og nogle af vores venner har en engelsk tæve på 3 år... og de kan sagtens sammen... de leger rigtig meget, og der er slet ingen problemer, og hvis dine hunde jo så endda vokser op med den franske fra den er helt lille burde der altså ikke være nogle problemer..
    Held og lykke med det smiley


  • #13   20. nov 2005 Julie>> var så lidt :-))) Og hvis i har spørgsmål skriver i bare - :-))

  • #14   20. nov 2005 Cecilia>> tak det var dejligt og høre at i også har den opblevelse med de to racer sammen.. nu tror jeg ikke der er noget som kan rindre os i og få sådan en lille fyr.. :o))

  • #15   20. nov 2005 Dan>> mange tak det sætter vi RITIG stor pris på.. :o))

  • #16   20. nov 2005 Det lyder da mærkeligt...

  • #17   20. nov 2005 Der hvor jeg købte min lille vaps, havde de 3 dejlige engelske. Hvalpene rendte rundt mellem dem og legede. Det sagde de absolut ingenting til!! Moren til min(en fransk bulldog) var der selvfølgelig også. De går altid sammen - intet problem!

    Eline


  • #18   20. nov 2005 Eline k>>> ej det lyder bare rigtig dejligt... sådan håber jeg også det vil blive her hjemme.. jeg er FAST besluttet nu med alt det jeg har hørt.. fordi de har haft en dårlig opblevels skal det vel ikke gå udover os...


  • #19   20. nov 2005 Kisser>> ja jeg stussede også en PÆN del over det da han sagde det.. så tænkte at jeg lige ville høre jeres meninger her inde det plejer og hjælpe. :o)

  • #20   20. nov 2005 Julie: Alle hunde kan sammen hvis du er en dygtig hundeejer. Det er DIG og kun dig der bestemmer om de skal kunne sammen... Jeg har haft Engelsk, Amstaff og Bullterrier til at gå sammen... Og det er intet problem. Som sagt det er dig der bestemmer. Synes da også det er værd at bemærke at alle mine var hanhunde..

    Det kan dog godt blive "for meget" hvis der ikke er særlig stor aldersforskel har jeg ladet mig høre nogle steder... Skulle være mere ligetil når der et nogle år mellem hundene.


  • #21   20. nov 2005 Catia & Rasmus>> det vil jeg også mener..
    man går jo sin hund til den, den er via dens opdragelse, og som jeg også skriver så ELSKER vores hunde når der er andre hunde til stæde, og der for kan jeg heller ikke selv se hvad problemet skulle være..
    men burde jo bare mene at en kennel burde vide bedst det var jo der for jeg tog kontakt til dem..
    Tyosn vores han er 8 år og Akki vores tæve er 1 år og de er vant til og komme med ud til venner hvor der også er hunde og sådan vil vi gerne have vores hunde da vi ikke har lyst til og møde nogen på gaden og de så flyver på dem..
    og det har også gjodt at vi for ca. 3 mdr siden fik en kat som Akki leger med som om han er en hund og det er bare så dejligt og se..
    Knuz


Kommentér på:
Engelsk bulldog og Franske..??

Annonce