{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Sygdom hjælp! {{forumTopicSubject}}

Min lille Naya har ikke haft det godt de sidste 2 dage nu, hun har vand-tynd afføring og så kaster hun op, men hun har ikke rigtigt ville spise noget siden igår morges, så det er egentlig bare spyt som kommer ud når hun kaster op. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op, jeg har prøvet at få noget mad og drikke i hende, men hun vil ikke rigtigt have noget og så gik jeg en tur med hende for jeg tænkte at lidt frisk luft ville være godt, men hun ville kun gå ca. halvt så langt som hun plejer. Altså udover at hun bare gerne vil sove og slappe af ser det ikke ud som om at hun har ondt eller noget, hun har måske bare dårlig mave. Jeg ved ikke helt hvor alvorligt jeg skal tage det, vores dyrlæge åbner uanset hvad først i morgen, men så er der sådan en akutlinje man kan ringe til - men igen ved ikke om det er så alvorligt eller om jeg bare skal give hende lidt tid til at komme på toppen, på den anden side vil jeg jo ikke bare ignorere det hvis det nu er alvorligt, hun er jo mit et og alt. Nogle der har set symptomerne før eller er det bare mig der er for pylret? Hilsen Rikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygdom hjælp!
Kommentér på:
Sygdom hjælp!

Annonce