{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

Hjemløse & hunde :( {{forumTopicSubject}}

Ved godt at nogle af de " hjemløses hunde" har det meget godt... MEN jeg tog lige metroen inde i København i dag, og der blev jeg sku ked af det...

For meget stiv dame står med en klapvogn fyldt med ca 7 stk. 2-3 ugers hvalpe i.. Og tæven ved siden af.. tæven kaster op på gulvet flere gange og virker ikke synderligt interesseret i hendes hvalpe.. hun virker bare træt og ligger på gulvet.. og Damen er vældig stiv og råber bare op om hva fanden hun skal gøre med alle de her hvalpe.
Der er en der spørger hende om han ikk skal tage hvalpene og køre dem ud til dyreværnet eller lignende, og så råber hun bare endnu mere op om at han bare skal holde sig laaangt væk fra hendes hvalpe..

Sørgeligt...at de små basser skal vokse op sådan der..og stakkels hundemor..de burde bare ha fred og ro istedet for..
Ja det ødelagde så lige min dag.. ØV

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemløse & hunde :(
  • #1   2. aug 2008 det er heldigvis sjællent man ser hjemløses hunde som ikke har det godt.. største parten har det som plomen i et æg og får lov at være sammen med deres ejer døgnet rundt, ikke noget med at være alene hjem 9 timer af gangen. og går rundt og får nye indtryk, ikke kun den samme have altid. ja deres ejer er måske fulde tit men hundene bliver passede og der er kommet de ordninger med gratis dyrelæge så de bliver også passede med vac og ormekure.. jeg synes ikke det er synd for dem. jo der er da nogle af dem som ikke har det godt, men tror faktisk der sidder flere forsømte hunde rundt om i de respektable danske hjem end der gør på gaden

• #3   2. aug 2008 jeg vllle melde hende eller drikke en øl med hende og bagefter snakke om hundene sommetider må man bare være snug

Kommentér på:
Hjemløse & hunde :(

Annonce