{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  strinteri indendørs
  • #1   29. jul 2008 Reiki gjorde det en smule da jeg fik ham... Dog kun når vi kom andre steder end hjemme.

Han blev taget på fersk gerning 2 gange hvor han røg ud OMGÅENDE... Ikke brutalt eller noget, men et solidt nej, og så var det ud... Så var det slut.

Strinteri er jo ikke helt det samme som renlighedstræning, så jeg mener at NEJ, ah-ah eller hvad man nu bruger, er helt ok her.

Vask alle steder hvor hunden har strinte af med rodalon.

Hvis problemet osse er i hjemmet vil jeg foreslå en periode at holde hunde i snor (JA det er skidebesværligt), så i kan fange den i det mens det sker og ikke først bagefter. Snore kan jo bindes i bæltet e.l.

• #2   29. jul 2008 Tissebælte??? forklaring udbedes *G*

• #3   29. jul 2008 Et tissebælte er et T-formet stykke stof med velcro på, som man lukker på ryggen af hunden. Stoffet pakker så dilleren inde, så vaps ikke kan gå og strinte alle steder... (har selv set et fotoalbum hvor tissebæltets herligheder stolt fremvises).

Var der nogle der snakkede symptombehandling?

Jeg har seriøst aldrig hørt noget så grotesk.....

• #4   29. jul 2008 Mie -altså noget i retning hvad jeg forestillede mig... Ka ikke helt lade være at grine over det, der findes dælme mange skøre ting idag LOL

• #5   29. jul 2008 Gaaah, jeg kan ikke have det... Jesus det er grotesk. Hvad med at LÆRE hunden at lade være med at strinte indendørs istedet for at pakke hunden ind i stof, så den fysisk ikke har muligheden?

Mon jeg kan få specialsyet en til min GD-hanhvalp som jeg får på et tidspunkt?

• #6   29. jul 2008 Selvfølgelig, Brian.. I bliver alligevel nogenlunde samme størrelse *G*

• #7   29. jul 2008 Brian og Pablo Escobar...The dogfather

Kan du ikke bare nøjes med at binde knude på...... det ser sgu da så åndsvagt ud med ble i din alder... *GG*

• #8   29. jul 2008 Jaaa...... eller jeg kan strikke / hækle en til dig......hvad er din yndlingsfarve.... og hvor stor skal den være........... *LOOOOOOOOOL*

• #9   29. jul 2008 hvorfor sku det dog specialsyes?? Der er da mange der har så store racer efterhånden smiley

synes nu selv det er ret smart...

• #10   30. jul 2008 Giz får et meget bestemt nej hvis han forsøger sig. Han strinter dog ikke herhjemme smiley

• #11   30. jul 2008 Canis var begyndt på det for nogle år siden, men 1-2 gange tag i nakken og "NEJ" har løst problemet.
    Mener heller ikke, at det har noget at gøre med renlighedstræning. En hund, der for længst har lært at den slags skal foregå ude, kan godt tåle en reprimande.

• #12   30. jul 2008 Jeg har samme problem med min han hund, men han gør det bare om natten, og det er ikke kun en lille smule strinten. det er meget, og det er stensikkert hver eneste morgen, at jeg skal gøre rent efter ham 4-5 steder... Fordi det er om natten har jeg desværre ikke mulighed for at se det, og aner ikke hvad jeg gør ved det.

• #13   30. jul 2008 hvor gammel er din hanhund??

hvorfro strinter han.. er det fordi han ikke er renlig eller er det for at markere sit teritorie

• #14   30. jul 2008 han er 2½ år... han er renlig, han gør det for at markere...

• #15   30. jul 2008 Trine: Det gad jeg ikke stå model til! Min var kommet i bur om natten, hvis han ikke kunne holde begge bagben på jorden!

• #16   30. jul 2008 Trine -sover han inde hos jer? Hvis ja, kunne man evt smide en lille klokke om halsen så man kan høre når hunden tøffer rundt. Hårdt i en periode, men man kan så fange hunden i det.

Ellers ser jeg heller ikke så mange andre muigheder end at begænse dens område om natten. Hvis ikke han strinter i soveværelset, er det jo nok at lukke døren, så han bliver der, og ellers kunne et bur i en periode være løsningen.

• #17   30. jul 2008 han sover ved os om natten. Jeg har ikke haft ham i bur, men jeg har haft ham i snor. det prøvede vi i ca en måned, men han blev ved med at pibe om natten, og det ødelagde vores nattesøvn total.( Og jeg vil godt sige at jeg havde rigtig ondt af ham, for han er min lille øjesten) Selvom han har været vant til at sove ved os fra han var lille prøvede vi i en lille periode at lukke ham nede i kælderen om natten i snor, men vi blev bare overraskede over hvor højt han egentligt kunne gø og pibe.

• #18   30. jul 2008 han er 2 år. det er for at markere at han gør det da han er renlig

Kommentér på:
strinteri indendørs

Annonce