402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Fyrværkeri !!!!!!!!!!!!! Fyrværkeri !!!!!!!!!!!!!

Hvor dan har jeres hunde/ andre dyr, det med fyrværkeri ? Vores den store Libaax på 7 år, kan bestemt ikke li' det. Han gør frygtelig meget og kan slet ikke slappe af, det er så slemt at vi sender ham i pension nytårsaften. Vi har prøvet med noget beroligende, men det hjælper ham ikke. Det er meget slem med fyrværkeri her i byen, faktisk hver weekend. Nu håber vi bare at Hannibal er lige glad med det og ikke lytter efter Libaax.
Har i evt. nogle gode ideer !!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyrværkeri !!!!!!!!!!!!!
  • #1   28. nov 2004 min hund har altid taget det roligt!!
    hun for en øl... (måske ikke en hel!)
    og så går der ikke så lang tid så falder hun til ro...
    vores vens hund som er på besøg nytars aften for en pille af en art og den hjælper IHVERTFALD!!!

• #2   28. nov 2004 ja ja... det virker hver gang..
    min hund for altså ikke en hel... hun deler lidt med min far! hehe..
    så blir han også rolig..

• #3   28. nov 2004 Heiii...
    Freja ka heller ik li det...enten krymper hun sig helt sammen når der ik lige er nogle ellers skynder hun sig over til en af dem der er nærmest og ryster total meget...derfor kommer hun ud på landet til min bedste til nytår for sys det er sønd for hende enten at være selv hjemme eller bare ligge og klamre sig på af os...
    knuzz

• #4   28. nov 2004 det kan jeg godt forstå!

• #5   28. nov 2004 Ja...du skyder ik så meget derude og hun elsker os at være der for der er mange marker..tihi..

• #6   28. nov 2004 sif hun gør af det.. lady er fuldkommen ligeglad..

• #7   28. nov 2004 Hej...

Freja's søster (som ik lige kender nogle den ka komme til el. lign.) for nogle beroligende piller så hun næsten bare sover hele aftenen...De havde hvistnok fået dem hved dyrelægen...!

knuzz

• #8   28. nov 2004 Til May-Britt N

Ej hvor sjovt...en hund og kattene sidder i et vindue og ser det hele...:-)
    knuzz

• #9   28. nov 2004 Jeg kan kun anbefale alle der har hunde som er bange for fyrværkeri til at anskaffe sig cd'en "Auritus - lyde for hvalpe, hunde og deres ejere". Den er super til at gøre hunde fortrolige med bl.a. lyden af fyrværkeri.

• #10   28. nov 2004 Beata: Jeg synes det er synd og skam at give ens hund piller eller andet når nu problemet kan løses ved hjælp af lydtræning. Prøv at kigge på www.auritus.dk og læs om den cd jeg har har nævnt tidligere i dag.

• #11   28. nov 2004 Vores 2 hunde EEEEELSKER fyrværkeri.
    De henter raketterne med munden hvis de kan komme til det. For et par år siden væltede vores ene hund en kæmperaket med mulen i bar´ iver over at den skulle til at springe af.
    Så hvis kan vist kun være glade hvad det angår.

En god træning til dem der er bange er at pjatte med et par forholdsvis uskyldige faldskærmsraketter f.eks om sommeren.
    Det har helt klart gjort at vores ikke er bange.
    Håber andre kan bruge dette råd.
    Piller synes vi er synd at give hunde, da de ofte bliver endnu mere konfuse da de stadig kanhøre raketterne men ikke kan reagerer da kroppen er dopet.
    Men til nogle hunde er det da selvfølgelig det eneste der duer.

Mange hilsner

Anton og "forældre"

• #12   28. nov 2004 Det kan måske også være lidt farligt, hvis hunden gerne vil hente raketen. F.eks. hvis den er under antændelse eller at det var fuser, og den så antænder så snart hunden tag fat i raketen.

Den lille Ida løber ud i bryggerset, ind mellem vasketøjs kurvene og gemmer sig der.

• #13   28. nov 2004 Alt dette er der selvfølgelig taget højde for.
    Vi laver ikke noget farligt der kan skade vore hunde.

Det handler blot om at gøre dem fortrolig med anvendelsen af fyrværkeri.

• #14   28. nov 2004 Tanni kan bestemt ikke li' fyrværkeri. Sidste år havde vi på anbefaling givet hende en pille fra dyrlægen, og skulle give hende endnu en 5 timer senere, puha det var hårdt.. Hun var totalt slap, men rystede og "græd", så jeg tror kun det var muskelafspændende og ikke skrækdæmpende... Det var utrolig synd for hende, så vi frygter lidt for om et par uger. Her hvor vi bor er der en kro i nærheden hvor der til tider fyres raketter af, ved festlige lejligheder, og ohh skræk hvor bli'r hun bange:-(

• #15   29. nov 2004 Gizmo elsker det.

Han prøver at flyve og fange det. Altså ikke det vi selv fyrer af, så har vi snor på ham for ellers tager han det i munden.

Laila

Kommentér på:
Fyrværkeri !!!!!!!!!!!!!

Annonce