{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.152 visninger | Oprettet:

Dyrlæge i vejle + andet {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har erfaringer med hvilken dyrlæge der er bedst i vejle? Har gået med Victor hos dyrlægen i vindinggård, men overvejer lidt om jeg hellere skulle bruge dyrlæge pedersen?

Derudover har jeg jo næsten lige fået min lille hvalp Amy. Hun er nu 9 uger gammel, og nogle folk siger det er bedst at være hjemme ved dem hele tiden i starten, mens andre siger, at det er bedst de fra starten lærer at være alene og tilpasse sig ens dagige rutiner.. Har arbejde fra 8-15 i hverdagene, men har en ven der kommer og går med hundene indtil amy bliver lidt ældre. Hvad siger i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge i vejle + andet
  • #1   24. jul 2008 Kender ikke dyrlægerne i Vejle, men kan varmt anbefale dyrlægen i Givskud... Jeg kører gladeligt 40 km. for at komme til ham selv om der er flere der ligger tættere på

• #2   24. jul 2008 okay.. Altså ved at dyrlæge pedersen er dyrlige i givskud zoo, så han må da være dygtig..

• #3   24. jul 2008 Dyrlæge Pedersen!!! Ham bruger jeg selv, han er helt kanon og billigere end de fleste! Det er også ham der er dyrlæge i givskud zoo- lige til en orientering smiley

• #4   24. jul 2008 hehe der var du hurtigst smiley

• #5   24. jul 2008 dyrlæge pedersen, som er tilknyttet givskud, bor i vejle:-)

• #6   24. jul 2008 vi bruger ham også, mage til dyrlæge skal man godt nok lede længe efter;-))))

• #7   24. jul 2008 Jeg ville helt klart anbefale Vejle dyrehospital, de er ikke de billigste, men de er dygtige... Og mener når man taler om en dyrelæge til sin bedste ven skal man ikke bare ta det der er billigst men hvem man har tillid til.. Og der kan jeg igen kun rose Vejle dyrehospital.. Ham du selv nævner ville jeg ikke anbefale...

• #8   24. jul 2008 Jeg mener at man gerne skal tage 1-2ugers ferie når man får hvalp så hvalpen kan vænne sig til det nye sted... Desuden er alene hjemme træning vigtig...Man kan ikke forvente en så lille hvalp bare kan være alene hjemme med det samme...

• #9   24. jul 2008 hm.. jeg ved ikk om han hedder pedersen, men han hedder hans til fornavn mener jeg smiley på stadion allé, ham havde vi også, men han gav ikk de rigtige vacciner, så nu har vi en anden.. så hvis det er ham pedersen der er på stadion alle, skal du dælme være OBS på ham..

• #10   24. jul 2008 Jeg arbejdede sammen med en som fik sin hund med hjem inden den var vågnet af narkose, oppe hos ham... Hun var føste gangs hundeejer og troede det var meget normalt.... Der skete ikke noget med hunden.... Men alligevel det gør man da ikke... Så jeg vil absolut ikke anbefale ham.. Har hørt mange andre ting også, men det kan jeg ikke vide om er rigtig eller forkert, da jeg ikke har hørt det fra personen selv...

• #11   24. jul 2008 Jeg har haft Pedersen siden han startede sin klinik og er yderst tilfreds. Jeg har da selv bedt om at få mine hunde med hjem inden de vågner af narkose, det ser jeg ingen problem i. Ja så er han meget billig og han er god til at sende videre til andre hvis han er i tvivl om noget.

• #12   24. jul 2008 Nu er Pedersen ikke i løveparken mere, og skrækhistorier har jeg da også hørt flere af om byens andre dyrlæger. Hos os kommer han når jeg ringer eller åbner klinikken søndag aften kl. 11 selv om det ikke er hans vagt.

• #13   24. jul 2008 Vi bruger Vejle Dyrhospital, det kan jeg kun anbefale.

• #14   24. jul 2008 Jeg har aldrig hørt om nogen der har fået deres dyr hjem før de er vågnet af narkose, som Chine siger det er for risikabelt... Og HVIS det endelig skulle være skulle de der får dyret med hjem i et eller andet omfang være udannet i noget sygepleje så man ved hvordan man skal håndtere det eller ha prøvet det før...

Hende fra mit arbejde havde aldrig haft hund før! Komplet uansvarligt at ham at sende hunden hjem før den er vågnet... Vil så mene hun også kunne ha undersøgt noget om tingene, men de fleste regner da dyrelægens ord for gode vare...

Jeg ville aldrig overlade mine hunde i hans varetægt, og det er bare min mening... Så mit råd er,kør' hellere 200m længere hen af Vejen og så få Vejle dyrehospital, selvom de er lidt dyre.......

• #15   24. jul 2008 Jeg kan klart anbefale dyrlæge pedersen, ham har jeg brugt i 4-5 år med alle de 3 hunde jeg har nu og min gamle hund Pablo.. Han er super god, priserne er ikke overskruet som de er på vejle dyrhospital, der vil jeg ikke sætte mine ben eller de 4 har hørt meget dårligt derfra både fra veninder og bekendte.. prøv dyrlæge pedersen du vil ikke fortryde det det er helt sikkert:-)

• #16   24. jul 2008 Jeg vil meget gerne have en pb og hvad du har hørt dårligt om vejle dyrehospital..

Hilsen Mette

• #17   24. jul 2008 Undskynld jeg spørger men hvad er en pb?? dårlige ting: bekendte der havde været oppe med deres kat, den skulle operreres den blev lagt i bedøvelse, hun skulle hente den dagen efter og der fik hun bare den besked om at katten var død og hun kunne bare tage hjem igen, hun elskede virkelig den kat men måtte hverken se den eller få den med hjem, hva fanden er det for noget?? jeg var ked af det på hendes vegne og hun skiftede strakt til pedersen, derefter hørte jeg de ikke var sket første gang, nogle havde os afleveret deres kanin og pludselig var den død, hmm der er en masse ting, sådan er det, men jeg vil aldrig komme derop.. fik os dårlig behandling med lille miller da han skulle vac. da han var 8 uger, kørte derfra igen og har siden aldrig været der.. står kun inden for pedersen kanon dyrlæge.. og mine hunde elsker ham især milo da han har været ude for en del i hans korte liv.. pedersen skal altid lige ha et par mysser med på vejen:-)

• #18   24. jul 2008 en veninde der havde en hund fik forkert behandlig, skiftede os til pedersen.. men helt sikkert er det os omvendt de er jo altså os mennesker og mennesker begår desværre fejl.. men jeg må vel have lov at have min mening, i andre har jeres sådan er livet alle er ikke altid enige.. det er vel fair nok..

• #19   24. jul 2008 Jeg siger det her efter mine erfaringer så vil ikke diskutere det.. spørgsmålet lød på valg af dyrlæge og jeg prøver bare at hjælpe det samme gør du.. så kan hun vel tage det selv op til overvejelse, hvilken en hun vælger:-)

• #20   24. jul 2008 Jeg kan så OVERHOVEDET ikke anbefale Vejle Dyrehospital. Og kender MANGE der er enige. Kennelen hvor vi har købt Ymer ligger i Randers, og selv derop udbredes det at hvis man er på ferie i nærheden af Vejle, skal man bruge alle andre end Vejle Durehospital eller Breth-hansen...

Vi bruger selv Pedersen, og det har jeg altid gjort. Han er yderst dygtig. Det er som oftest de kvindelige dyrlæger i hans praksis der tager sig af smådyrene, og de er alle yderst kompetente og reelle...

Mht. at være alene kan du næsten ikke starte tidligt nok. Jo før hunden vænner sig til at man kommer igen når man forlader den, jo bedre. Ymer er 9 uger og et par dage, og kan allerede være alene i tre timer uden ballade.

• #21   24. jul 2008 kan også kun anbefale dyrelægerne i givskud ved mine svigerforældre tilfældigvis også bruger dem selvom de bor ivejle...tror de har prøvet alle i vejle menfinder også den i givskud bedst...
    venlig hilsen karina

• #22   24. jul 2008 Jeg har altid brugt vejle dyrehospital og ved mange der er glade for dem. Før Per fik den havde de et dårligt ry, og det forstår jeg godt!!! Det rytedes i det meste af jylland.....

Men jeg er aldrig blevet behandlet dårligt deroppe og er de kender mig og mine hunde de er altid søde og rare og holder af dyr....Og de interessere sig for os... Jeg har aldrig hørt noget dårligt om dem siden Per fik det op at gøre deroppe....

Ved også at dem i Givskud skulle være gode...

Synes det lyder meget mystisk med den kat, havde jeg været ude for det havde jeg sten sikkert gået videre med det....

• #23   24. jul 2008 Jeg har gennem 15 år brugt:
    Centrum Dyreklinikken Flegmade 11B
    7100 Vejle
    Tlf.: 75 83 63 11

Han er ikke så god til mennesker men han er supergod til dyrene og han samarbejder med Vejle Dyrehospital ... Jeg er 100% tryg ved ham.

• #24   13. feb 2009 Vi har brugt Vejle Dyrehospital, og tingene har da også fungeret.

Dog har jeg undret mig over om de tager røven på en, vi gav 3200 kr for at få renset ører på en af hundene, og 5200 kr for at få renset et par bylder på en af vores katte efter at den var blevet bidt af en vildkat.

Der har været et par andre episoder hvor de har insisteret på den dyreste mulige løsning, men sidste gang katten havde været oppe og slås igen og fik bylder, købte vi medisin til kr. 49,- og det virkede lige så godt som den anden gang.

Jeg konfronterede ejeren af klinikken med at vi følte at det var urimeligt at påføre uvidende kunder så drastiske ( formentlig ) unødige omkostninger uden at informere om de muligheder der var at vælge imellem, men vi fik en sang fra de varme lande om at de skulle sikre sig imod dårlig omtale, og at de havde 20 folk ansatte og derfor ikke kunne arbejde gratis.

Jeg mener dog at hvis det f.eks. var en studerende, eller gamle fru hansen der fik så voldsomme uventede regninger for (små reperationer) så kunne det forvolde ubehagelige økonomiske problemer.

Jeg synes det er forkasteligt at spinde guld på at folk elsker deres kæledyr på sådan en ublu måde.

Kommentér på:
Dyrlæge i vejle + andet

Annonce