det ulovlige pig-halsbånd?? {{forumTopicSubject}}
de pighalsbånd m,ed inadvendte pigge der.
de er da ulovlige ikke?
nogen der kender en hjemmeside (en side med love)
hvor loven står poå og evt et bill af det halsbånd der..
har næsten lige købt et, og forretningen sagde at de ikke var ulovlige, og en rundturs forklaring i al muligt....
gik tur med min hund, og nu en privat som jeg sætter min .. såå ja,, kan de finde på at lyve for at sælge?? og så i bonnie???
en anden ting er:
min hanhund får noget mørkt (rødbrunt) snask som ikke rigtig er snasket, men farver huden.. det er det samme som min venindes tæve får i en lille ring på *roden* af brystvorterne...
han får det bare rundt om klokkeværket, jeg glemte at spørge dr dyr til sundhedstjek, men han så det godt, men vi gik uden nogen anmærkninger..
nogen der kender til det???
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Prøver lige at finde det på skrift..
jun 2006
jun 2006
Det var nemt at finde...
Skrev "pighalsbånd" i google og det var det første der kom op...
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 541
det er lovligt med 8 mm pigge ku jeg se, og de jeg så var flere centimeter
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
jun 2006
For synes da også dem jeg har set har haft væsentligt længere pigge
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.231
så hellere alm eller et kvæler
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 66
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 541
med sele trækker han mere, og med gå pænt sele hyler han mens han skubber sig frem, med halti river han sit ansigt så han har vabler husafskrabninger, og en gang et blødende sår...
med en kvæler bliver jeg nød til at holde ham så han står på bagben, da han ellers kolapser...
og vi har trænet at gå pænt i 4 mdr, han kunne indtil han blev dominerende...
han har god kontakt til mig, men så snart han ser hund fugl kat andet så trækker han...
misforstå mig ikke, jeg vil sQ ALDRIG mishandle ham, slet ikke...
jeg er derimod alt for god, for han har altid fået lov til alt, og det er ikke så smart når han er så stor, (min fejl at han er uopdragen)
jeg valgte det fordi de sagde det var lovlig, at han ikke tog skade... de fortalte mig at det føles som moderen tænder, og det er derfor de ikke trækker..
og løsningen på det er ikke kun halsbånd, det skulle være indtil jeg har råd til at betale for hundetræning alene, da det ikke kan gå på et hold..
det ulovlige pig-halsbånd??