{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Når hunden slikker... {{forumTopicSubject}}

Min hund slikker i øjeblikket på mig HELT OVERDREVET hvis han kan komme til det.. arme, ben , ja you name it... Men det er kke kun mig han slikker på, han slikker på sofaen, dynen, ham selv, og alle mulige andre ting... Jeg har fået af vide at det er fordi han mangler salt, mineraler eller noget andet... Nogen der ved om dette kan være sandt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden slikker...
  • #1   21. jul 2008 Det KAN også ( ikke at det behøver være det ) være en overspringshandling, p.g.a. stress. Enten fordi han mangler at blive stimuleret, eller at han bliver FOR meget stimuleret :o))

• #2   21. jul 2008 Det med salt eller lignende er vist en gammel skrøne smiley

Jeg ville også kigge grundigt på hans hverdag - eller få hjælp smiley

• #3   21. jul 2008 Hmm mærkeligt.. Vores hverdag er som den altid har været de 2 år han har levet, og han får sine 2-3 timers motion & aktivering dagligt , som han altid har gjort.. men jeg er da ved at blive sindsyg over alt det slikkeri he he...men tak for svarene..må se om jeg kan aflede hans opmærksomhed når han gør det.. og se mere på i hvilke stuationer han gør det i

• #4   21. jul 2008 Mit humør er måske ikk så godt som det kunne være, men syns ikke jeg "viser" ham det.. vi leger med bold på stranden, går lange ture, svømmer, osv.. Intet for ham er ændret...men for mig er mange ting ændret..måske han kan mærke det..og reagerer..jeg ved det ikke..

• #5   21. jul 2008 Du synes måske ikke at du viser dit humør overfor ham, men de kan de mærke alligevel:o))

Kommentér på:
Når hunden slikker...

Annonce