711 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvorfor"
Hvorfor ????
http://sobadsogood.com/2012/11/14/38-of-the-weirdest-unexplainable-images-on-the-internet/ Dette emne hører seriøst, under ligegyldig info :D Men jeg faldt lige over denne samling meget, meget mæ...
http://sobadsogood.com/2012/11/14/38-of-the-weirdest-unexplainable-images-on-the-internet/ Dette emne hører seriøst, under ligegyldig info :D Men jeg faldt lige over denne samling meget, meget mæ...
Skrevet af: Ann-marie H - 2. dec 2016
Hvorfor???
Nu er der meget fokus på træning og træningsmetoder lige i øjeblikket. "Min hund skal ikke møde alle andre hunde". "Hvorfor kan folk ikke forstå at min hund ikke skal snakke??". "Hold kæft, hvor er j...
Nu er der meget fokus på træning og træningsmetoder lige i øjeblikket. "Min hund skal ikke møde alle andre hunde". "Hvorfor kan folk ikke forstå at min hund ikke skal snakke??". "Hold kæft, hvor er j...
Skrevet af: Mette med den sorte lig-slæber. - 27. aug 2015
Hvorfor ???
Kan min hund ikke finde ud af at grave ... ?? :/ Bandana har en mor og mormor som er de rene muldvarper, da vi var deroppe så vi et hul som Bianca havde lavet, og det var længere end et hakkejern ...
Kan min hund ikke finde ud af at grave ... ?? :/ Bandana har en mor og mormor som er de rene muldvarper, da vi var deroppe så vi et hul som Bianca havde lavet, og det var længere end et hakkejern ...
Skrevet af: Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli - 7. apr 2014
Spar penge på din forsikring
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 32
mar 2008
mar 2008
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Men folk stemmer på deres "HG-venners" hunde.
Jeg modtager ikke udfordringer og stemmer heller aldrig selv, for jeg synes det er lidt plat.
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 547
Ej gider ikke gå op i det, måske har modparten et helt heppekor der stemmer, og vinder fordi han/hun tigger stemmer
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 3
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
hvorfor