{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Falske hunde... med eller uden papirer {{forumTopicSubject}}

Her sidder jeg og læser et pålæg fra i formiddag..

(link fjernet)

Ved ikk heeelt om det er det rigtige forum jeg opretter under, men det har da med hunde at gøre!!!
(hvis det ikk er, så undskyld admin)

Med eller uden papirer...
Hvis det ingen garenti er fpr, at hunden er raceren uanset hvilken kennel eller klub hunden kommer fra og er registreret i.. Og det mest handler om tillid til avleren/opdrætteren .. Er tavlen så ikk pænt ligegyldig???

Jeg er så "heldig" at have Kayser i DKK, ved intet om de forskellige foreninger, men ville have en hund med papirer, da der derved er den garenti, at jeg får en ny hund hvis der er noget galt med hans hofter eller han har andre fejl og mangler..
Jeg er kun interesseret i, at få en ny hvis hans hofter er tossede, har aldrig haft planer at bruge ham til noget som helst andet end agillity, så bare benene er i orden er resten lidt ligegyldigt..

Og heldigvis for det da, han er aaaalt for stor, vejer nu 40 kg og måler 65 cm i stang..
Det er hva en fuldvoksen schæfer må veje og måle, men da han kun er ½ år vokser han stadig og vil inden længe overskride kriterierne for en "rigtig" schæfer..

Mit spørgsmål er så...

Er min hund ikke raceren?????
Han ligner en schæfer, har temp som en schæfer og vi træner i schæfer-klub...

Men hvis man kun skal se på om hunden opfylder alle kriterierne, der nu er oplagt inden for en bestemt race, er han jo ikke ren...

Mon han skal være den første schæfer med paprer i blanding af racer???

Vil jo ikk så gerne have et er mig der får tur næster gang.. Bare fordi han er for stor...

Bare en tanke...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falske hunde... med eller uden papirer
Kommentér på:
Falske hunde... med eller uden papirer

Annonce