{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Får snart nok {{forumTopicSubject}}

Nu får jeg snart nok af min nabo.
De hjar får en måneds tid siden fået ny hund da den de havde var blevet for besværlig for dem. Den hørte ikke efter, de gik ikke tur med den og den var ikke sød over for deres datter. Det var en lille blandings hund ikke større end en chi. Måske lidt større.

Nu har de så "passe" en ambull fra en de kender der skulle i fængsel. Men lige pludselig blev det deres hund.
Ja jeg rystede godt nok på hoved da de fortalte det, fordi hvordan kan de styre en ambull når de ikke kunne opdrage en lille blandings hund.

Problemet ligger så nu at det hele er blevet som den gang med den anden hund. Den bliver kun gået med om aftenen dog tager de den med til stranden når vejrt er til det.
men alt går galt, den kan ikke være alene hjemme, jeg har prøvet at komme med gode råd til dem, men jeg skal da bestemt ikke tro jeg ved mere end dem. Nu halter hunden på det ene ben og ingen ved hvorfor. De siger at det går nok over af sig selv. Hunden er tynd.

Men det største problem er at damen hun kan ikke andet end at råbe af den stakkels hund, lige meget hvad den skal så råber hun af den.
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind for kan snart ikke holde ud at hører mere på at hun råber af den hund.

Er der nogle der har nogle råd om hvad jeg evt kan gøre her.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Får snart nok
  • #1   17. jul 2008 Uha det lyder godt nok ikk som om det er særligt sjovt, at være hund i deres famillie,, ved ski ikk engang hva du skal gøre.
    De burde da ihvertfald slet slet ikk ha´ hund!!!

• #2   17. jul 2008 Skriv et brev til ejeren af hunden... Han er sikkert heller ikke tilfreds med tingenes tilstand...

hvis du ved hvad han hedder og hvor han sidder behøver du ikke skrive mere.. så skal fængslet nok finde ham i systemet så han kan få brevet...
    hvis du kun ved hvad han hedder så prøv at sende brevet til alle fængsler.. på et tidspunkt ramer du rigtigt

• #3   17. jul 2008 Æv..... det er sgu' sørgeligt at være vidne til !!!

Hvis du har mistanke om vanrøgt, så kontakt politiet.

Hanne

• #4   17. jul 2008 Ville også gerne tage den selv. Men har en hanhund og han tåler ikke naboens hanhund.

Problemet er at de aner ikke hvordan man har hund. Moderen overtog den anden hund de havde og når hun er derinde, som hun er næsten hver dag ja så leger de to hunde så voldsomt. Den lille hund dominere så meget den store at jeg frygter den lille en dag bliver bidt af den store.

Damen derinde må være psykisk syg fordi hun kan skisme ikke snakke normalt. Og jeg tør ikke klage for så ved de det kommer fra mig og jeg tør ikke tænke p hvad hun kan finde på.

• #5   17. jul 2008 De siger de har fået hunden nu så den er deres.

Tror ikke på historien med det er en de skulle passe. For to dage efter var det deres. Tror de har købt den et sted igennem dba.

• Nicolai l
    Nicolai l Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #6   17. jul 2008 fy for den! altså gå til politiet! med det samme. sig du vil være anonym, der må jo være nogen andre som har set den, så hun vil ikke kunne dømme dig for det!

• #7   17. jul 2008 Umiddelbart ud fra det jeg kan læse her er der mere tale om forskellig opfattelse af hvordan man bør have hund end der er tale om en egentlig lovovertrædelse.

Hunden har tag over hovedet, den får mad og vand, en gåtur om dagen..
    Der er ingen lov der forbyder dig at råbe ad hunden..

Du skriver den er tynd.... Men er den slank eller udmargret ?
    Hvis hunden fortsætter med at halte så prøv at kontakte dyrenes beskyttelse.

Som tingene står nu kan poitiet ikke gøre noget

• #8   17. jul 2008 Tina og Alex N- dem havde jeg også i tankerne. Det er bare alt det der råberi af det stakkels dyr der gør mig fortvivlet. For hunden der skisme så sød og kan bare ikke finde ud af det når der bliver råbt af den hele tiden.

Men hvis den bliver ved med at halte kontakter jeg også dyrenes beskyttelse. Den er ikke udmagret, den er bare for tynd.

• #9   17. jul 2008 Mosekonen: Få fat i dyrenes beskyttelse og fortæl dem, hvad du har fortalt herinde... ellers ender det med at ENDNU en go' hund må lade livet, efter et nederen liv hos dem! Så tager de forhåbentlig ud og kigger, ser dens triste tilværelse og fjerner den!.. smiley

Kommentér på:
Får snart nok

Annonce