{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

så ryger kuglerne.. {{forumTopicSubject}}

ja stakkels lille eddi skal på fredag ind og have fjernet nødderne.. piv piv
hehe ej det har været besluttet fra dag et af at de skulle af når han engang var klar til det.. vi har mange tæver her omkring os plus vi har selv buffy og inde ved siden af har vi eddis mormor.. og jeg ville aldrig tilgive mid selv hvis der skulle ske et uheld med en af dem.. og vi kender alle til hvor ihærdig en hanhund kan være... så af det skal de.. også for hans eget bedste...

lige pt er hans mormor i løb, og selvom de ikke har fysisk kontakt kan han lugte hende.. og den lille stakkel render rundt og piver og kan slet ikke finde ro.. bette pus.. han er jo kun et år og er dybt forrvirret over det...

nogle gode råd til når han kommer hjem ud over hvile altså... vil gerne høre om jeres oplevelser med det gode som dårlige..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så ryger kuglerne..
  • #1   16. jul 2008 Det hæver helt vildt meget op, men slå koldt vand i blodet - og sørg for at han ikke slikker i det.

  • #2   16. jul 2008 okay.. hehe har set rigtig mange heste der har fået snappet kuglerne. og har da også set hvor meget de hæver op...
    men åhaa han er jo mors bette pus.. plus farmand lider hvist lidt sammen med ham hehe... men det er jo for hans eget bedste


  • #3   16. jul 2008 Tror det er meget forskelligt. De to hanhunde vi har fået kastreret er ikke hævet op, og allerede få timer efter operationen, har der ikke været det mindste af mærke på dem.

  • #4   16. jul 2008 altså han kommer til at hvile siig helt af sig selv.. han er nok rigtig træt..
    da min hund havde sovet lidt.. ville han gerne ud...
    så jeg gik en tur.. og han har aldrig gået så flot før :D. så jeg tog bare snoren af ham,, og han var rigtig glad, samtidig med at det gjorde lidt ondt.. og han stoppede selv da det gjorde ondt, og vi gik tilbage, og han fik en go nattesøvn, på en masse tæpper..
    og dagen efter hva han stadig meget stille.. og det gjorde stadig ondt.. du skal bare huske at give ham pillerne du får med, så det ikke når at gøre alt for ondt smiley .. ellers synes han ikke at det var så slemt, han gik og løb stadig i haven, han sov godt nok mere end han plejer .. smiley


  • #5   16. jul 2008 ja pillerne har vi helt styr på hehe.. tror bare jeg er mget navøs.. buffy vores tæve var jo igennem en korsbånds opration og har aldrig prøvet noget så frygtelig i hele mit liv... det var så svært

  • #7   16. jul 2008 vi har kun gode erfaringer, 1 gang vi fik en kastreret, havde vi problemer med skærmen, da det var en pekingeser, og han kunne ikke nå sin mad og vandskål, så han fik en bodysticking på i stedet for. 2. gang var for 2 mdr. siden, fimze blev syet med indvendige sting, så han slap for både krave, skærm og bodystocking.

    han sov da vi hentede ham, men allerede samme aften humbede han vores nabo, så der var ingen problemer, heller ingen hævelse, kløen i sår eller noget:-)

    ps. det har hjulpet rigtig meget, han er ovre hormonhelvedet


  • #8   16. jul 2008 Mickey sov ellers bare, da han kom hjem... Dagen efter var han frisk igen.

    Har måtte afsted med ham to gange efter. Mickey slog nemlig ud af baberingen, så det havde egentlig ikke noget med selve kasteringen at gøre.
    Og så var en tråd på vej ud (han blev syet med indvendige sting).

    Vi har ikke haft skærm til ham, netop fordi han blev syet med indvendige sting.



  • #9   16. jul 2008 okay ja det lyder jo ikke som det helt store så.. er bare stadig mærket efter det med buffy.. men selvf dette er jo et meget mindre indgreb..

    hehe har brugt hele dagen på at fortælle ham at nu ryger de snart de små hehe og hver gang kigger han på mig med meget bedne øjne.. selvf forstår han mig ikk men det ser nu lidt spøjst ud hehe


  • #10   16. jul 2008 Jeg var så nervøs, da jeg ankom til dyrlægen med Mickey. Overvejede flere gange at vende om og rende tilbage. Mit lille pus skulle i narkose og skæres i.

    Dyrlægen måtte også bruge noget tid på at berolige mig og han fortalte hvor mange gange, de har lavet det og hvor simpel snittet var.

    I dag, er jeg så glad for det. Det er simpelthen det bedste, jeg har gjort.


  • #11   16. jul 2008 ja det er jo bare et lille snit.. ikke mere en et par cm... hehehe og ja det vil helt klart gøre livet bedre for ham.. har lige været ude at gå med ham og han var helt bims pågrund af hans mormor.. kan slet ikke koncentrere sig om at lege eller noget.. har kun en ting på hjerne...

  • #12   17. jul 2008 havde ingen problemer med Fidellen da han blev kastereret.. kunne slet ikke mærke på ham han havde været igennem en operation og hleere ngen problemer med såret (havde ingen krave på)
    så glæd du dig bare til den lille fyr falder til ro :o)


Kommentér på:
så ryger kuglerne..

Annonce