{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Nogen som kan hjælpe? {{forumTopicSubject}}

Jeg blev vækket af min hund i nat ved 3-tiden ved at han opførte sig mærkeligt. han kom op i min seng (hvilket han kun gør om vinteren pga varmen) og var meget urolig. han blev ved med at slikke sin næse og da jeg tændte lyset så jeg at han havde en del snot ud af næsen. Jeg kunne så også høre at han lød som når vi selv er dejlig forkølede når han trak været og lavede boblelyde med næsen. Jeg lukkede ham så ud i haven for at han kunne tisse og i mens fandt jeg thermometeret frem. Han havde 38,4. så han havde ikke feber. Så fik jeg ham bakset ind i seng igen og der faldt han så til ro og det lød som om han var blevet fri for snotten og trak vejret normalt. så lige pludselig begynder han at lave opkastelyde uden at der kommer noget op. efter en halv times tid falder han i søvn og har så sovet hele natten. Her til morges var der ingen ting med ham men nu er snotten begyndt at komme igen.. nogen der har nogen ide om hvad der kan være galt med ham eller nogen der ved hvad det evt kan skyldes?

Han virker ikke sløv men ser nu ikke helt frisk ud i hovedet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen som kan hjælpe?
Kommentér på:
Nogen som kan hjælpe?

Annonce