{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Hvad sker der ?????????? {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig der er gal på den eller er der også andre der har det sådan her; Hvorfor er der så godt som hver dag en amstaff der søger nyt hjem?? Unge hunde er det og hvad går der galt? Er det bare fordi der er mode i, for der er der jo, at have sådan en hund, at folk køber den uden at tænke sig om?+ Gu fanden tager det tid, penge og plads at have hund.
Måtte altså bare lige have luft. Blir så harm over alle de hundeejere der vil af med hunde der dårligt er kommet i deres 2. pubertet. Ved 2 års alderen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der ??????????
  • #1   11. nov 2005 Doggymomz> Tror at mange unge i dag ikke har lært at tage ansvar for deres handlinger....

• #2   11. nov 2005 citat:
    Er det bare fordi der er mode i, for der er der jo, at have sådan en hund, at folk køber den uden at tænke sig om?+ Gu fanden tager det tid, penge og plads at have hund.

Doggtmom - det tror jeg desværre at det er - tidligere var det typisk Labradors du fandt alle vejne, og dobbere, rotter, schæffere har også været i gennem vridemøllen..

Det er meget, meget trist..

• #3   11. nov 2005 doggtmom - doggymom s'følig.

• #4   11. nov 2005 Du er da slet ikke gal på den,
    det er da hverdagskost herinde og
    på den blå avis

• #5   11. nov 2005 hmmmm - ja du behøver jo ikke at kigge længere end hertil HG idag :- (

• #6   11. nov 2005 Maj -brit> ja, tænkte det sammen :s . Jeg har have men den bruges da ikke til hundenes selvaktivering..

• #7   11. nov 2005 Hund behøver ikke have for at få det de har brug for ;o)

• #8   11. nov 2005 Rart at vide jeg ikke er helt tosset. Troede bare jeg var pirrelig og i overgangsalderen!1 Tak for svarene, så er jeg mere rolig. Men altså ikke på modehundenes vegne.
    Skam jer, hundeejere. Ja, den med haven er god. Nogle af de hunde der sidder i lejlighederne, blir altså luftet flere gange end dem i haverne. De blir bare lukket ud i haven og så kan de ellers snuse til sine egne bæer fra de sidste 2 år.

• #9   11. nov 2005 Doggymom, nej, det er du ikke!!!!!!!! Jeg sidder selv med samme tanke hver evig eneste gang, der kommer en annonce som denne. Gad vide, hvor mange annoncer, der egentlig er reelle? Altså, hvor folk virkelig har gjort hvad de kunne for at beholde hunden.......... Nej, legetøj, det er hvad hundene er for mange mennesker!

• #10   11. nov 2005 Man får mere og mere lyst til at lave den hjemmeside færdig - med advarsel før du køber hund.... Hvis folk så brugte den - så kunne det være at man undgik mange af disse situationer for hundene... Fordi mærkelig nok er mange af hundene mellem 9 mdr og 18 mdr.... Måske man bør advare folk om at der altså kommer en svær alder - og den skal man bare lige over så får man en dejlig hund igen...

• #11   11. nov 2005 Ja, det er trist at folk ikke har sat sig ind i tingene inden de går ud og får sig en hund. Det er ligesom det er det første, uundværlige, skridt på vejen til at få hund.

• #14   12. nov 2005 Bare vent - problemet bliver stort i fremtiden!!

• #15   26. nov 2005 Du er overhovedet ikke galt på den!!! Det er totalt uacceptabelt at folk køber en hund som om det bare er, som Thomas S skrev, en ny Gucci taske man bare kan smide ud når man er blevet træt af den! En hund kræver meget tid og plads, og især en am staff som har utrolig meget energi osv, kræver at man sætter sig godt ind i dennes race inden man anskaffer sig den. En hund lever i mange år, det er vigtigt at tænke på... Desværre er am staffen jo nok desværre blevet en modehund, og det gør jo at mange "farer" ud og køber uden at vide hvad f..... de har gang i!
    Jeg siger bare stakkels hunde som bliver kastet fra den ene ejer til den anden. Så venner, vi skal have budskabet ud: "Tænk jer om før i anskaffer jer den hund!"

Kommentér på:
Hvad sker der ??????????

Annonce