795 visninger
|
Oprettet:
Mit hjerte gør ondt.... {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen... Jeg vil bare lige sende alle mine tanker til de mishandlede hunde og andre dyr for den sags skyld... Ville sku virkelig ønske man kunde hjælpe alle dyr som ikk har det godt..... Syntes det er så frygteligt alt det man ser og høre om dyremishandling hele tiden, kan virkelig bare ikke have det.... skulle lige ud med det så ville lige dele det med nogen hunde/dyre elskere herinde fra!!!!!! Mange tanker fra Sisse og Freja pigen!!!!!
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Dejligt med mennesker, der har sådan
et stort hjerte...
Go' weekend til dig og dine kære...
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 72
okt 2005
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Vi må både arbejde for og håbe på, at 2006 bliver et bedre år for dyrene.
Efterhånden er vi jo heldigvis flere og flere der får øjnene op for, at det er rivende galt.
Der skal gøres meget mere for dyrene, og det kan altså kun gå for langsomt.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Jeg vil gerne tage med dig ud og banke ejeren, eller endnu bedre, han skal bo udendørs uden tøj i 14 dage, men vi venter lige med, at smide ham ud til kulden kommer, så kan han selv prøve det kan han.
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Til min mands store ærgelse har jeg sagt ja til at huse en ad de polske rdningshunde indtil de finde et nyt sted til hende.
Det er oxo en Amstaff på 4 år.
Ved det er list riski at sige ok til en tæve når vi nu har en voksen i forvejen, men det skal nok gå, det er en fornuftig hund der har haft et forholdsvis godt liv uden for mange skift.
Så nu må vi se, jeg venter spændt på svar:o)
okt 2005
Mit hjerte gør ondt....