{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Opfølgning på ryste med ørene.. {{forumTopicSubject}}

Så var jeg til d. dyr med Munthe i går. Det vidste sig at hun havde et 2.5 cm stor korn med spids på siddende.. det ma kalder et agn eller sådan noget..

Hu blev bedøvet og fik det fjernet, men det havde desværret nået at springe hendes trommehinde.. så nu skal hun på pencilin og smetestillende i 10 dage..

Har så ondt af min lille baby..

Hun var meget groggy i går, men i dag ser det ud til at gå fint..

Men ville bare lige fortælle det til jer jeg havde spurgt i torsdags..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfølgning på ryste med ørene..
  • #1   12. jul 2008 Århh, hvor synd for hende, men det er dejligt at det er blevet fjernet, så hun kan blive sig selv igen.
    De er nogle ækle nogle de "AKS" pga. de har de grimme modhager, så de nærmest graver sig dyber og dybere ind i huden, på den der har fået det i sig.
    Det er det samme problem om det er et menneske eller dyr der har fået det ind et forkert sted.
    Agn er forøvrigt fiskefoder *Ss* ;o)
    Men held og lykke med hende, hun skal nok være kommet på toppen igen, når hun er færdig med sin medicin.*Ss*

• #2   12. jul 2008 norh ja for pokker.. mente nok at det var noget der mindede lidt om.. agn eller aks.. hehe..

Men ja.. han sagde os at det var godt jeg ikke havde prøvet at tage det ud selv fordi der var de modhagere på.. ved så heller ikke hvem der ville prøve med en pincet når det sad så langt inde.. men..

Kommentér på:
Opfølgning på ryste med ørene..

Annonce