{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Afsporet seksualitet? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at hunde "humper" hinanden som en del af deres dominans overfor hinanden.

Men altså vores knap 5 årige hund har tillagt sig en utrolig udpræget homoseksuel opførsel efter at vi har fået vores hvalp ( har haft den i 5 uger nu).

For omkring 3 uger siden, gik jeg ude en aften og vandede blomster- jeg hører så hundene lave nogle spøjse lyde og vender mig om.

Hvad fanden laver I??? får jeg råbt.

Ja for hvalpen sidder under Dinos mave med hans tissemand i munden, men Dino med krum ryg og sitrene baglår "mund-boller" hvalpen.
Og den var HELT inde i munden på den var helt ude af forhuden på Dino.

Siden da har disse episoder gentaget sig nogle gange og jeg så én dag hvordan Dino med en forpote under lysken på Whisky vendte ham i position og så gik de ellers igang med endnu en blowjob.

Det kan godt være at I synes det er sjovt, men det er ret så ulækkert og det har tiltaget til det punkt, at Dino piver og halser rundt som var der en tæve i løb.

Og hver gang vi opdager deres "romantiske" stunder så afbryder vi dem.

Det har absolut INTET med dominans at gøre- det er ren vellyst.

Andre som har oplevet det?
Hvad pokker skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afsporet seksualitet?
  • #1   12. jul 2008 hmm ville også sige klart nej når det sker... vi fik en pleje hvalp hjem og vores to hanner gjorde det også men sagde nej hele tiden i 30min. konstant til sidst stoppede de.

• #2   12. jul 2008 jeg har ikk oplevet det med to hunde. Men min mors hund begyndte i 7 års alderen at "spille den af" på sig selv jævnligt. Det var faktisk også lidt ulækkert, også begyndte han at humpe min når vi var på besøg.

Han er nu blevet kastreret, og der har intet været siden. Tror det er den eneste løsning, for ved ikk om det kan trænes væk.

• #3   12. jul 2008 Jeg har ellers altid hørt at der kun var 2 pattedyr der havde sex for nydelsens skyld og det er mennesker og delfiner. Så mon ikke det alligevel er noget dominans..

• #4   12. jul 2008 Vi er helt sikre på, at det ikke er dominans.
    Vi har før haft hunde, hvor det har været tydeligt, at det drejede sig om dominans.

Og det skal bare stoppes.
    Dino ter sig bare som om man har givet ham prygl, når vi siger Nej til ham, og beder ham lægge sig.
    Han ligger bare og piver og ryster samtidig. Ligesom når vi har haft tæver i løbetid herhjemme.

Og synes at kasteration er noget dratisk når man tænker på hans alder sammenholdt med racens gennemsnitlige levetid. Han er jo en gammel dreng
    Desuden er det vores eneste problem med ham.

• #5   12. jul 2008 Hvad med at prøve at give ham en kasterations-sprøjte, det kan være det giver lidt ro mens han skal lære den nye hvalp at kende..

• #6   12. jul 2008 Hvis det var en af mine drenge der havde den " interesse" røg kuglerne på stedet !

• #7   12. jul 2008 'Det har jeg godt nok aldrig hørt om..
    vidste ikke hunde havde sex for lystens skyld,
    syntes det lyder meget underligt smiley

men held og lykke med træningen smiley

• #8   12. jul 2008 Jeanet og Marianne: Det synes jeg er lige voldsomt nok, når problemet ikke har eksisteret længere end 3 uger.

Det er lidt ligesom en hund der løber efter sin egen hale- når han først er "snappet" ud af sit foretagende, så går der gerne 4-6 timer inden det sker igen.

Nå, men det lader ikke til at andre end Pernilles mors hund har haft lignende tilbøjeligheder.

• #9   12. jul 2008 Jeanett L. Den holder ikke stik, aber og grise har sex for nydelsens skyld, det er videnskabeligt bevist, så mon ikke der er mange flere pattedyr der nyder at omgåes hinanden på den måde ;o)

• #10   12. jul 2008 jeg ville nok få en medicins kasteration,hvor det virker i op til 6 måneder og går så væk igen.. så efter 6 måneder er han normal..

• #11   12. jul 2008 Bonnie- Jeg tror helller ikk det var normal adfærd. :o) og jo, det er selvfølgelig lidt drastisk at kastrere, men eftersom der ikke skulle avles på ham eller noget, så ville der ikk gå noget tabt på det. Og han er stadig den samme fantastiske hund, faktisk er han blevet meget mere glad og legesyg nu end han var før.

• #12   12. jul 2008 Tycon-Draco_ Det vidste jeg slet ikk man kunne. Men det var da en løsning ihvertfald.

• #13   12. jul 2008 self. hunden udnytter chance til at få noget hehehehe

og ja det er sjovt smiley men lidt klamt

• #14   12. jul 2008 Pernille C
    jo,vi har for hørt os da vi overvejer at draco skal ha fjernet bollerne,men er ikke helt sikker så snakkede han om at man kunne give en sprøjte som så virkede op til 6 måneder,og se hvordan ens hund ville blive,og da det går væk af sig selv og hunden bliver "normal" igen,ville jeg nok gøre det.

• #15   12. jul 2008 Jeg havde glemt at da jeg fik Chiki, som 12uger gammel, da prøvede han straks at se om han kunne die mine tæver hvilket han fik lov til hos Beauty da hun lige var kommet af med sin sidste hvalp 14 dage tidligere, da de var 11uger.
    Og da min mands Basenji kom på besøg, så ville Chiki da også prøve at få mælk fra ham, og da han jo havde en stor "dievorte";o) så hoppede Chiki da på den, og er den voksne han sød, hvilket Benji ikke er hvad det angår Ggg "Man er vel ikke en Basenji for ingenting" så gir den jo en hvalp lov til næsten alt, så mon ikke det er startet med at hvalpen søgte mælk men fik sperm i stedet for, jeg ved det er ret klamt, men det er en mulig forklaring, og når den voksne han opdager at det er "lækkert" jamen så fortsætter adfærden.
    Jeg skal godt nok prøve den sprøjte for Chiki er så "Horny" som jeg aldrig har set en hund værer før, men som mange af jer også skriver så er der mange hunde der er meget fixeret på at blive tilfredsstillet og Chiki, ÆÆÆlsker sit pindsvin som i kan se på et par af hans billeder, jeg ville bare ikke skrive Hvad han faktisk foretog sig..Syntes det var ret pinligt af en hvalp på 3 mdr, men han har gjort det jævnligt siden, selv nu som ca.6½mdr.gammel og han må ligge ca.15-20 min. til svulmelegmerne er svundet ind så tisseren også kan komme ind på plads.
    Håber i fatter meningen, jeg har møg travlt og render frem og tilbage..Ggg den sku ikke misforståes..;o))
    Men er det ikke en mulig forklaring ? S:U:

• #16   12. jul 2008 Anita, det kan jo være for Kenai går nøjagtig det samme(har os billed i profil) han humper os lidt, men ikk vildt meget.. og kun bamser.

• #17   12. jul 2008 Tyson-Draco_ Det lyder fadme smart, dog vil jeg tilføje at der gik ca. et halvt år før jeg kunne se en forskel i Baltos opførsel, så tror det tager længere tid.... Men det er da værd at prøve.

• #18   12. jul 2008 Jeg snakkede med en adfærdsbehandler den ene dag, hun ejer det sted hvor vi går til hundeleg med begge vores hunde.

Kessler havde "humpet" en ung labrador han, hele tiden mens vi var til hundeleg. Så vi spurgte hende om det var fordi han dominerede den anden han hund, for han er ellers aldrig dominerende... Hun sagde så at det var en form for opdragelse og ganske normalt når en voksen hund "humper yngre hunde... Og hun sagde at mange misforstår det når en hund "humper" andre hunde...

Håber det gir mening det jeg har skrevet, for det gik lidt stærkt og jeg har ikke læst hele tråden igennem;o)

• #19   12. jul 2008 Det er lidt svært for mig at forstå at folk svarer i en tråd, uden at ha læst hele tråden, da der tit smutter en masse oplysninger som har betydning for det trådstarter måske er ude efter at få hjælp med.

• #20   12. jul 2008 Anita: Det må du undskylde, men tråden er meget lang, så jeg skimtede bare hurtigt de forskellige indlæg... Prøvede bare på at svare trådstarter på hendes spørgsmål;o)

Kommentér på:
Afsporet seksualitet?

Annonce