6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
Føljeton på pingeling {{forumTopicSubject}}
ja som flere af jer ved så har min pingeling haft nærkontakt med en skide flået og blev bidt godt og grundigt.
det var i forgårs vi opdagede det og om aftenen begyndete han er gå og ryste på hovedet.. var selvfølgelig skide bekymret om det kunne være tegn på infiktion der havde spredt sig til hjernestammen og tog selvfølelig afsted igen til dr dyr igår morges..
heldigvis var der tale om et kornaks der havde sat sig godt fast helt nede ved trommehinden og han måtte bedøves og have det fjernet.. stakkels pingelling...
men så rejste spørgsmålet sig om hvordan dælen han var kommet i kontakt med så mange flåeter (fjernede 7 på ham i tirsdags) og siden igår har jeg været hundehegnet efter i sømmen.. og nu er gåden løst..
for da jeg kom hjem fra job kom pingeling glad daskende ude i gården (vores hunde har fri adgang til haven der er hegnet ind) og jeg undrede mig selvfølgelig over hvordan han var kommet ud da jeg efter inspetion af hegnet ingen huller eller andet fand..
men det så jeg så for lidt siden.. pingeling stiller sig på bagben og ligger sig ind over hegnet (det er sådan et grønt dyre trådhegn) også bruger han simpelthen sin vægt til at nedlægge det og kravler hen over det.... smarte hund !!!
så gæt hvem der skal bygge helt nyt fast hegn hele weekenden og i sin ferie....
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
vores egen forestilling om hvorfor hun gør det er at hun måske klemmer en nerve midlertidig pågrund af at hun altid ligger i akavet stillinger når hun gør det
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
han rystede meget intens.. så hundehår fløj til alle sider og ørene flappede..
det du beskriver lyder for mig ikke som om der er noget i øret.. for så havde det været mere kontirnuerligt hun ville ryste på det...
men det er selvfølgelig vigtgit også at holde sin hunds øre rene.. for meget skidt i øregangen kan gøre hunden irriteret og give betændelse
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
Føljeton på pingeling