{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man godt???
  • #1   9. nov 2005 nej ikke kåret men jeg mener at den kan blive race bestemt enten i dkk eller dansk race hunde union men er ikke sikker

  • #2   9. nov 2005 men du kan ringe og spørge dem

  • #3   9. nov 2005 hmmm, okay....

    jeg ved bare at han har en mor uden papirer og en far med gode papirer, og så er han blindehund altså faren..

    jeg ved godt det ville være nemmere at købe en med papirer fra starten, det var også bare hvis man kunne så kunne det måake være sjovt...


  • #4   9. nov 2005 Dorthe>> det synes jeg bestemt ikke..

  • #5   9. nov 2005 ja jeg glæder mig da meget over min papirløse hund he he...
    jeg er nu enig i at det ville være godt hvis man gjore så alle ren racede hunde kunne få en stambog, som Dorthe siger med dtrlæge undersøgelser osv, kan jeg ikke se noget galt i det, man kan da med heste hvorfor skal man så ikke kunne med hunde, heste kan sågar pludselig blive en anden race he he, eks. jeg havde en veninde som havde et trav føl, men det var jo ikke godt nok til damen, så den blev kåret til DV i stedet for, hmmm og så kan man ikke engang gøre en renracet hund til den race den i virkeligheden er....


  • #6   9. nov 2005 hej Ditte: fik du hentet billedet til snoop jeg lavede for et stykke tid siden..
    (link fjernet)


  • #7   9. nov 2005 hej ja vi har hentet dem begge jeg kan især godt lide billede nr to med den blå ramme, tak for dem, jeg har det billede som baggrund på min computer he he

  • #9   9. nov 2005 vil lige indskyde her at jeg ikke skrev at den kunne få stambog men at den kunne race bestemmes 2 vidt forskellige ting

  • #10   9. nov 2005 Hej Kim & Ditte
    Man kan kun få stambog på sin hund hvis begge forældre har stambog.
    Og begge skal være godkendt til avl.
    Der er meget stor forskel på kraven vedr. godkendelse fra race til race.


  • #11   10. nov 2005 Er jo fuldstændig enig med Eva*S* Well said!!!

  • #12   10. nov 2005 Maj-Britt
    Du har ret det gælder hele kuldet.

    Dorthe G.
    Jeg kan kun svare på hvad det indbære at få bog på sin hund inden for Schæferhunde.
    man skal kunne fremskaffe en blodprøve fra begge forældre, så man kan tjekke DNA på hvalpen,
    hvis denne stemmer overens så har man mulihed for at få en stambog på hunden.
    Der udover er jeg enig med jer begge, hvis man gerne vil have bog på hvorfor så købe en hvalp uden ??


Kommentér på:
kan man godt???

Annonce