{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Hundes personligheder.. {{forumTopicSubject}}

Det er sjovt, som hunde er forskellige..
Mange synes det lyder besværligt med 3 hunde, når de alle skal/vil have opmærksomhed, på samme tid.
Men sådan er vores langtfra.

Chanel, hun gider stort set ikke snakke med os, medmindre hun liige synes, at nu vil hun klappes, hun er meget selvstændig, og behøver ikke vores opmærksomhed.

Malcom, vil gerne nusses, kommer glædeligt af sig selv, og ligger gerne hans store hoved på vores skulder.

Zanto, han skal helst være midtpunkt heletiden, skal helst klappes og nusses heletiden.

Så sådan ordnes det herhjemme. smiley
Det er utroligt de er så forskellige, og de har hver deres dejlige personlighed.

Er jeres også så forskellige? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundes personligheder..
  • #2   9. jul 2008 He he det er noget vi jævnligt taler om herhjemme..

Vores er også forskellige.. De vil begge to gerne putte og hygge, men Freja skal gerne være i centrum, hvor Sade er typen der er mere selvstændig og ikke har noget imod at passe sig selv. Han kan godt ligge i den anden ende af huset - det kunne aldrig falde Freja ind at gøre det. Med mindre hun går op i sengen til katten:o)

Tilgengæld, så laver Freja ALDRIG ballade - det gør Sade og han gør det gerne for to:o)

• #3   9. jul 2008 Det er utroligt, at hunde kan være så forskellige..
    Chanel er rigtig meget reseveret, hun gider kun nogen mennesker, og kommer også kun når jeg kalder på hende.. Hun vil overhovedet ikke nusses, og vil helst rende i haven for sig selv hele dagen.. Meget mærkelig hund.. smiley

• #5   11. jul 2008 Jeg har tit tænkt over hvis mine hunde var et menneske, hvilken "slags" de så ville være.

Dina hun ville være den generte stille pige som lige kan sige et ord engang imellem når vi er blandt andre hun ikke kender. Men hjemme er hun den som kan lave skøre sjove ting og virkelig vise sig frem fra sin dejligste side.

Djego (som vi havde, er desværre gået bort) ville være en stor muskel mand med masser af selvtillid og rigtig populær blandt pigerne smiley Han ville beskytte hans venner og familie med hans liv. Men samtidlig være en fyr som kunne vise følelser og være den dejligste kæledægge smiley

Er jeg den eneste der har tænkt sådan om hunde? Haha

Kommentér på:
Hundes personligheder..

Annonce