202 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvorfor? hvorfor?

Hej - hvad er folks kriterier til at vælge at de vil afvise eller velkomme en ny hund på siden? Er der noget jeg er gået glip af? Jeg ville da mene at alle burde være velkomne... Er selv rimelig ny på siden, så ville sætte pris på hvis der var noget omkring dette emne man skal vide!
Hunde Knus!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor?
  • #1   26. nov 2004 Hej grunden til at folk afviser er at der har været mange fake profiler herinde. Dette gør at de fleste her er noget på vagt. Så feks for få, dålige billeder eller for lidt tekst kan være kritereie vfor at afvise.

Laila

• #2   26. nov 2004 Okay - tak så ved jeg det. Synes bare det virkede så mærkeligt og ikke særlig venligt! Man skal jo lige ind i tonen på stedet. Men denne omtalte hund - den hvide schæfer der jo ik så fake ud - har tjekket dens hjemmeside og den så også fin ud... Måske er det bedre at give folk en chance og lukke dem ind og så stemme dem ud hvis de viser sig at være falske... Bare en idé...

• #3   26. nov 2004 som regel når de at lave en del ravage inden de bliver stemt ud, fordi det ikke er sådan lige at stemme en hund ud.

Jeg havde den samme opfattelse da jeg begyndte at skrive her - men kan i dag godt se hvorfor de fleste er lidt mere på vagt. Jeg blev selv afvist 2 gange, pga for lidt billeder og tekst. Problemet var lidt at jeg ikke var klar over hvorfor jeg blev afvist. Derfor skrev jeg også en kommentar til den hvide shæfer - så vedkommende kunne se, hvad der er årsag og at det ikke er pesonligt eller en lukket klub.

LN

• #4   26. nov 2004 Undskyld - spørger sikkert dumt, men hvordan "ravage"?? Stemmer andre ud eller hvad?

• #5   26. nov 2004 ja stemmer andre ud og ligger og giver 1 point til hele baduljen. Det med point kan jeg personligt ikke hidse mig så meget op over - men vil gerne have en forklaring. Men vil godt nok være ked af at blive stemt ud - da man jo har fået en masse sjove og gode kommentarer.

I øvrigt en sød hund du har.

Laila

• #6   26. nov 2004 Okay - ej det er også virkelig tarveligt!
    Tak i lige måde - og tak for den fine karakter!

• #7   26. nov 2004 En anden ting ved fake hunde, er også at de stjæler andres hunde billeder og ligger dem ind her som om det var deres egene, hvad ville du sige til hvis nogen gjorde det med dine billeder?

• #8   26. nov 2004 Altså da jeg satte Jenna, Robin og Chili på stod Jenna på et tidspunkt med en masse afvise-points. Der stod nødagtigt hvad der gør nu i hendes profil men jeg havde også skrevet stamtavlen ind. Da jeg så gik ind og slettede den fik hun pludselig kun velkommen-point???

Fik lidt en underlig smag i munden af det må jeg nok sige!

Personligt afviser jeg kun med en begrundelse for det til folk, for mener det er vattet at afvise uden at fortælle hvorfor.

• #9   26. nov 2004 Jammen Rinnie det har du da også ret i at det er (uhøfligt altså), men har een allerede skrevet en begrundelse i vedkommendes GB er der jo ligsom ikke nogen grund til at 50 andre skriver det sammen igen og igen smiley

Nogen gange glibber det så der intete bliver skrevet og nogen gange er der indsendt et næsten sort billede uden nogen tekst - og mons ikke det så er en drille-pind der blot keder sig og gerne vil ind og ha det sjovt på alle andres bekostning? I sådan tilfælde gider jeg personligt ikke at skrive noget i GB'eren hvilket jeg ellers ofte gør ...^_=...

Vh. Karina - der snart tager afsted på weekende UDEN en pc'er helt til søndag - UHA..!!...*gg*...

• #10   26. nov 2004 ej det er godt nok også plat - hvor er folk dog barnlige! Jeg tror også bare jeg gør som Rikke - lader de erfarne bedømme indtil jeg selv er blevet bedre til at bedømme om folk er fake eller hvad!
    Tak for hjælpen!

Kommentér på:
hvorfor?

Annonce