{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.402 visninger | Oprettet:

Hundepension {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle.
Da vi skal på ferie engang i sensommere, er vi på udkig efter en hundepension.
Har I nogle pensioner I kan anbefale eller måske modsat?
Jeg har aldrig haft Tjalfe i pension før, så jeg tager meget gerne imod gode/dårlige erfaringer.
Indtil videre har vi set på Måløv hundepension, men de kan ikke vise os pensionen frem i skoleferien og vi skal jo bestemme os inden.
På forhånd tak:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension
  • #2   7. jul 2008 www.dyreoasen.dk
    Der går mine hunde i dagpleje og pension og er verdens fedeste hundested og Bitta er kanon. doggy paradise

• #3   7. jul 2008 vi har haft stor succes med alle vores hunde gennem tiden i lyne hunde pension .. vores hune elsker at være der , men nu ved jeg ikke hvor du bor ?

• #5   7. jul 2008 http://www.storebaelthundehotel.dk/

Kan stå inde for den 100 %

• #6   7. jul 2008 Jeg kan absolut ikke anbefalde Måløv, det er godt nok 4 år siden min hund blev passet der, men fik en fuldstændig ødelagt hund hjem.

• #7   7. jul 2008 Hej og tak for jeres svar!

Vi bor på Amager, men har ikke noget imod at køre lidt langt, dog er et sted i Skgen måske lidt FOR langt væk, men altså det er jo vores vovse som skal passes og vi skulle gerne kunne tage på ferie med god samvittighed.
    Dyreoasen ser også fin ud, har haft kigget på den før, men hun passer ikke hunde, som har adfærdsvnskligheder. De skal kunne gå rundt med hendes hund og går fri, som var det hendes egen og da Tjalfe slet ikke er vabt til andre hunde, er dette udelukket.

Jeg vil da ihvertfld lige tjekke de andre steder ud:-)

• #9   8. jul 2008 Charlotte: Tak, den vil jeg lige kigge nærmere på.

• #10   21. aug 2008 Hejsa.
    Jeg ser først dette indlæg nu, og jeg håber absolut ikke at i valgte Måløv hundepension.
    Vores Karlo var der i uge 31 og det er bestemt ikke et sted jeg vil anbefale. Karlo var synligt stresset da vi hentede ham. Med hvidt skum om munden og havde det bestemt ikke godt. Han havde en stor bule fyldt med betændelse på højre forpote. Venstre bagpote havde 2 store hudafskrabninger. Han kunne ikke gø, og hostede og hakkede i flere dage. Vi tog til dyrlæge og han kom efterfølgende i bahandling for kennelhoste og øjenbetændelse.
    Det er ikke et sted jeg vil anbefale. ALDRIG....
    Heidi

• #12   21. aug 2008 Hej Heidi.
    Nej min far ville heldigvis passe ham og jeg vil bestemt ALDRIG sætte min hund i Måløv Hundepension, efter de link, du er kommet med. Fy for nogle dyremishandlere.
    Vi må da gøre hele hundegalleriet opmærksom på dette, særligt her i sommeren, selvom de fleste nok har været på ferie.

ER Karlo stadig mærket af hans ophold i Måløv hundepension?
    Vores hund er jo big time problemhund, så vi skal være ekstra varsomme med hvem der tager sig af ham.

Men min kærestes kammerat skal til Thailand her til september og hans 3 mdr. gamle Shar Pei skal i pension i Måløv og den skal gå sammen med hans forældres hund, som er en Terrier (noget med en Blue Key Terrier, eller lign.) og terrieren er vist lidt træt af havlpen, fordi hvalpen konstant driller den store, så jeg sænker virkelig mit, men at de så ovenikøbet skal passes i Måløb Hundepension er jo forfærdeligt, min kæreste er igang med at få fat på hans ven nu, for at advare dem.

Det er smadder irriterende, at de begge er hanhunde, for ellers kunne vi have passet dem - alt andet end Måløv ihvertfald.

Mange tak for din advarsel, det er virkelig nyttig information, som alle burde vide.

• #13   22. aug 2008 Karlo er heldigvis sig selv igen. Appetitten fejler ikke noget, og humøret er i top. Dog virker det stadig som om han har lidt problemer med halsen. Har nogen men trukket ham hårdt i halsbåndet? Ej det kan jeg ikke tillade mig at skrive, men tilliden til stedet har helt væk.
    Med hensyn til din kærestes kammerat som skal ud og rejse, vil jeg lige gøre opmærksom på at der ligger en anden hundepension i Måløv. den hedder Vejlegårdens hundepension og kattepension.
    http://www.vejlegaarden.dk/
    Jeg kender ikke stedet men har kun læst posetivt om den, og det ville jo være synd hvis folk tager fejl af de to pensioner.
    Måløv Hundepension ligger i Stenløse.
    smiley Heidi

• #14   26. aug 2008 Hej igen.
    Vi spurgte ham vennen (jimmi) om det var Måløv hundepension hundene skulle passes af, ´men det vidste han ikke og han gad egentligt ikke at diskuterer det, for hans forældre hande fået passet deres hund der mange gange ogf der havde aldrig været noget, så jeg tror, at han tænker, at jeg bare er lidt af en "drama queen" uden at vide det.

Jeg håber virkelog på at begge hunde overlever, for det er tilsyneladende ikke en selvfølge.

• #15   29. aug 2008
    smiley Nå okay

Så må vi da håbe at det er Vejlegårdens hundepension og kattepension.

Men vi er selvfølgelig også forskellige, og har forskellige krav osv.
    Nu er det ikke fordi at vi er specielt pivet eller sarte, men der er altså en grænse for hvad man kan byde dyrene. De skal have det godt og ikke lide under at familien skal på ferie.

God weekend smiley

• Martha S
    Martha S Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #16   3. aug 2012 I apologise for not speaking Danish.

We have had our dog stay at Vejlegaarden Hundepension in Malov a few times now. Initially our veterinarian had tentatively recommended them.

However, I can now say that they are NOT a good place to leave your dog.
    They do not want you to see where your dog stays, or where your dog exercises. This to me is a BIG warning sign that the dogs are not treated well. The last time I picked up my dog, she was covered in feces and urine. And she is housetrained...

I can no longer recommend this kennel.

Kommentér på:
Hundepension

Annonce