{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Akut hos Dr. Dyr {{forumTopicSubject}}

Vi har måtte akut til dyrlægen. Lige efter at 16.30 ca ville jeg give Mickey en børste tur, da han har været i noget mudder i dag, da vi tidligere på dagen var i hundeskoven i Hvalsø med en veninde og hendes hund.
Han kommer haltende på venstre pote, og undersøger så selvfølgelig poten, men kan ingenting finde. Får kigget lidt højere op og der er ellers et dybt sår i ledet smiley Babu, mig ind og ringede straks til Dr. Dyr og der var klokken 16.30. Kl. 18 skulle vi være hos dyrlægen.
Da jeg har snakket med dyrlægen, ville jeg rense det, men det blødte, så jeg lagde en forbinding istedet.
Har måtte bærer ham ind og ud af bilen, ligeledes hos dyrlægen måtte han have hjælp.
Han har simpelthen fået skåret sig på en pind eller lignende i hundeskoven, er vores gæt.
Men der blev baberet, og renset utrolig meget, undersøgt og ja, selve en vene i leddet havde vist også fået en skade og det var utrolig tæt på et blodkar, så dyrlægen var nød til at klippe lidt ekstra hud af, så det kunne blive lappet ordentligt sammen.
Så han er syet nu, forbinding på og meget væk på smertestillende.
Vi må bærer ham rundt lige nu, for han kan ikke stå på benene.
Han skal have fjernet stingene om ca 10 dage og må have krave på, når han er alene, da der ikke må slikkes i det

Og vi fik lige lært på den hårde måde at det er altså ganske smart at lave en sygeforsikring til hunden. Det blev en dyr omgang.

Øv for en omgang smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut hos Dr. Dyr
Kommentér på:
Akut hos Dr. Dyr

Annonce