{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Bistik !! Puha .. Synd ! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det sommer og man skal bare passe på de skide bier som kan stikke vores skønne hunde !!

Sascha blev i dag stukket ved læben, så hun hævede helt op og i vi måtte en tur til dyrlægen for at få en behandling !!
Det var ikke så sjovt, men dejligt der ikke skete mere !!

Efter en gå tur så hold øje med at jeres hund ikke hæver !! Det kan nemlig også påvirke vejrtrækningen !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bistik !! Puha .. Synd !
  • #1   2. jul 2008 Jeg var også til dyrlæge med Viggo i sidste uge ... Han blev stukket ved overlæben , så han hævede rigtig meget op , også over snuden og ved øjnene .. Blev dælme helt urolig for det lille pus . smiley

• #2   2. jul 2008 Laura: Det var præcis det samme som ved Sascha !! .. Ja, mit hjerte begyndte bare at hamre og jeg ringede til min dyrlæge lige med det samme .. Heldigvis havde hun en tid 3 kvarter efter, så vi kørte hurtigt der hen smiley !! .. Hævelsen er allerede faldet meget, nu sover prinsessen bare !

• #4   2. jul 2008 Hvad skal man gøre for at forhindre det så?
    Jeg har 3 stks hunde, der alle synes det er vældigt morsomt at fange efter alle de flyvende kræ.... Og jeg tænker tit den tanke, at hvad nu hvis en af dem bliver stukket... Det er aldrig sket endnu. Heldigvis....

Jeg kan jo godt be' dem lade være, når jeg er der, men jeg er altså ikke lige ved hundene 24/7.....

Gode råd?

• #5   2. jul 2008 Lise: Der er nok ikke så meget andet at gøre end at forhilndre dine hunde i at gøre det de gange du kigger på dem !! .. Prøv evt. at giv dem legetøj med udenfor og gør det spændene for dem !!

Ellers tal med en dyrlæge om du kan få noget hurtigvirkende medicin hvis det en dag skulle ske at de blev stukket !

• #6   2. jul 2008 Camilla
    Ja, det kunne da være en løsning, det med at have medicin mod det hjemme... For jeg har trods alt min. 45 min. til nærmeste dyrlæge...

Men sådan en bi/hveps/flue osv er altså også møgirriterende når den vælger at summe lige for næsen af dem...
    Så vil vi andre jo også slå ud efter dem;-)

• #7   2. jul 2008 Lise: Altså, hvis din hund endelig skulle blive stukket, så ikke bliv bekymret. Ring bare til dyrlægen og fortæl om tilstanden (hævelsen, om det klør, smerter osv.), måske siger dyrlægen bare at det nok skal gå i sig selv !!

Kommentér på:
Bistik !! Puha .. Synd !

Annonce