23. nov 2004 Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Ændring af race. Shiba Inu til Shiba. Ændring af race. Shiba Inu til Shiba.
Hejsa alle sammen
Jeg ville høre om der er nogle der ved hvordan man får ændret racen.
For da jeg oprettede Kiki kunne jeg kun vælge Shiba Inu under racer og det hedder racen ikke mere, den er nemlig ændret til Shiba.
Jeg håber I kan hjælpe mig
På for hånd tusinde tak - Ninna & Kiki.
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 27
er bange for at du bliver nødt til at slette din profil og derefter oprette den igen med det nye racenavn, men vendt lige til der har været andre inde med forslag, der kunne jo være en anden løsning, måske kan du skrive til webmasteren og af den vej få det ændret.....
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Jeg tror også du måske bliver nødtil at skrive til webmaster, jeg kan ikke selv umiddelbart se hvordan man kan gøre det selv, uden som Henrik siger, at slette og indsende ens profil igen... Men så vil der jo stadigvæk stå Inu tilsidst og sletter du, mister du alle dine søde hilsner i din GB'er + dem du selv har skrevet til andre..det ikke nemt - suk....*S*..
Ellers så luk øjenene og lad somom det ikke står der, de fleste ved alligevel ikke hvad en skønhed som Kiksen er for een - eller skriv det under beskrivelse af hende - altså at racen hedder Shiba og ikke Shiba Inu....
Knuser fra Karina..
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Og jeg vil kontakte webmaster snarest
Kærligst - Ninna.
nov 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 120 Svar: 1.404
Hvis du klikker på "min konto" øverst på siden, og når du kommer ind der, står det ca. midt på siden "ret tekst", der kan du også rette racen.
Knuser og halesving
Yvette & nemo
Ændring af race. Shiba Inu til Shiba.