{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Ulovlige hunde i Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja, det står jo sådan til at der faktisk er ulovlige hunde i Danmark. Jeg undersøgte sagen nermere og fandt ud af at en Pit Bull Terrier fkatisk er ulovlig i Danmark! Jeg gik fluks ind på Hundegalleriet for at se om en af de ulovlige racer (så også en Tosa eller sådan noget) var herinde på Hundegalleriet. Og til min store overraskelse var der en Pit bull terrier.

Da gik jeg ud fra at dem på den der hjemmeside havde taget lidt fejl af noget, men jeg var ikke sikker. Derfor ringede jeg til en hundekennel som Vitus har været medlem i, og spurgte dem. De svarede "En pit bull terrier siger du? Mmm.. Øjeblik.. ja.. hm.. okay.. altså jeg har to bøger her, begge fra 2005 i august, og i den ene står der at den er lovlig og den anden det modsatte. Så desværre, jeg kan ikke hjælpe" det kom jo som lidt af et chok for mig, så jeg begyndte at ringe rundt. Der var nogen der sagde "lovlig" og andre der sagde "ulovlig".

Så min efterforskning er endnu ikke særlig vellykket. Jeg vil nu gerne lige høre jer, er den lovlig eller ulovlig? Selv har jeg ingen anelse, men har måske mistanke til at den er lovlig eftersom at racen er herinde, og der er nogen der opretter sin pit bull terrier herinde, for det tror jeg ikke mange ville gøre hvis den var ulovlig!

Professor Caroline 8O

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulovlige hunde i Danmark.
Kommentér på:
Ulovlige hunde i Danmark.

Annonce