{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

strinter indenfor.. {{forumTopicSubject}}

prøver lige igen.. da jeg ikke rigtig fik svar.. ud over jeg skulle gånoget emre med Bamse.. og skulle vaske med rodelon.. hvilket jeg gør.. Bamse får 3 ture dagligt .. hvor han gør det hele men alligevel strinter han inden for smiley
Bamse er begyndt at lette ben op overalt smiley værst er at han er begyndt at gøre det op ad sofaer.. (lad mig lige understrege dette har stået på længe.. så stoppede han for godt 4 mrd.. og nu er han begyndt igen).. Kan det være fordi han markere? er der noget som kan hjælpe imod dette? op af sofaer.. stole.. døre.. selv dvd'er.. og tja.. nu hvor min søster lige har købt nye møbler til.. ja.. 20000 ville hun helst ikke se at ja.. det forsatte .. forståligt nok.. Ved godt jeg nok ikke skal bo særligt længe sammen med hende.. men det er også irriterende for mig.. vi har brugt tons vis af det der rodelon (staves?).. men intet virker.. og han gør det tit og ofte når vi ikke ser det.. så vi kan ikke sige nej idet han gør det smiley

hvis døren er åben.. så strinter han stadig inden for.. (altså letter ben op ad.. møbler..)

ville en kasteration hjæpe?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strinter indenfor..
Kommentér på:
strinter indenfor..

Annonce