{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Min lille Cheri.... {{forumTopicSubject}}

Er ved , at komme sig over en ordentlig omgang.

Hun har været så syg. I sidste uge, var hun til dyrlæge og hun fik indsprøjtning med pennicillin + piller efterfølgende i 6 dage og tjekket efter på hendes ene ben, da hun haltede. Det var højst sandsynligt en forstuvning af skulder / albue... så der skulle ro til ..... Derudover er hun falsk drægtig og meget forvirret "oveni hovedet"... (hormonelt)
Men Cheri kom sig ikke særlig godt, hun blev tværtimod dårligere. Hun havde dog ingen feber mere, så pennicillinen havde da hjulpet lidt....
Hendes humør dalede kraftigt og til sidst ingen spiseglæde mere.
Da vi kom til weekenden, måtte jeg tvangsfodre hende med blød fed mad, da hun efterhånden havde tabt sig rigtig meget.
Søndag blev vi enige om, at hun skulle til dr. dyr igen, for der er noget rivende galt.
Mandag får hun en indsprøjtning af smertestillende + pennicillin igen, for at være på den sikre side, derudover får min mand noget dåsemad med hjem til kritisk syge hunde, så hun kan tage noget på og evt. begynde at spise igen.
Da jeg så kommer fra arbejde om eftermiddagen, om mandagen, møder der mig en glad lille tøz, som hylede som hun plejer, når hun hilser ... ( det havde hun ikke gjort længe) .... med hjertet i halsen, skynder jeg mig, at åbne en dåse mad og hvem spiser så lige det hele...! Tror ikke jeg har været så glad længe, det redede hele dagen..... sikken en energi jeg selv fik....
Nu er hun på daglig smertestillende medicin, p.g.a. hendes skulder + og det sidste pennicillin...
Derudover skal hun steriliseres i august, da hendes psyke ikke kan klare, løbetider , killinger eller andres hvalpe...

Det har været en hektisk periode for bette Cheri, som nu skal have en masse ro, en masse af det dejlige fedende dåse mad... så hun kan komme tilbage til den hun var....

På forhånd tak, fordi du / I ville læse dette laaaange indlæg, men det måtte simpelthen bare ud, da jeg bare er glad for, at hun er på vej op..... :oD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille Cheri....
Kommentér på:
Min lille Cheri....

Annonce