{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

ihh glæder mig sådan {{forumTopicSubject}}

Ja buffy har jo været igennem en korsbånds opration... og nøjj hvor har det været hårdt både for hende og for os... det er skisme ikke nemt at se på sin "lille" pige have det skidt og ikk må noget... og oveni købet har det jo også sat vores træning en del i stå...

men men vi var ved dyrelægen og hun kunne bare ikke være mere tilfreds med hellingen... Hun sagde at vi simpelthen har været perfekte med hensynd til at holde hende i ro og samtidig været lydhør overfor buffys signaler og fremskridt.. Vi har ladet hende må de forskellige ting på de helt rigtige tidspunkter...
Det er dælme ikk været nemt og har tit sidet og bidt negle og fældet en tåre i frygt for at det skulle gå galt...

men nu er der lys for enden af tunnelen.. med forsat svømme træning 2 gange om ugen skulle buffy være så god som ny om en lille månedes tid.... weee kan bare ikke vente... hun sagde faktisk at det var helet men for buffys skyld venter vi lige en måned mere for at alt er som det skal være....

kan bare ikke vente med at kunne slippe hende løs i haven og lege med hende.. selvf ikk vildt og voldsomt.. men lade hende være hund og se hende nyde sig selv 100% bliver bare super skønt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihh glæder mig sådan
  • #1   23. jun 2008 ville bare lige dele min glædelig nyhed med jer.. da jeg ved at der en del som har fulgt os og givet os mange gode råd...

  • #2   23. jun 2008 Det lyder bare rigtig dejligt.

    Hvor henne går i til svømning?
    Min søster flytter tilbage til DK i næste uge, med en korsbånds opereret Bernersienne. Måske var det noget for hende ?


  • #3   23. jun 2008 lige pt svømmer hun i en privat sø.. faktisk er det hjemme ved sekratæren fra dyrelægen hehe.. jo jo buffy har rigtig smøret sig ind hos dem alle der over hehe.. men ellers er det ved hh hundecenter.. men vil nu foreslå X hundecenter ved aalborg da deres bassin er støre og rampen mere egnet til støre hunde... vil selv begynde der ude når vejeret ikk er til udendørs svømning mere...

    og svømning er klart det allerbedste hun kan tilbyde sin hund...


Kommentér på:
ihh glæder mig sådan

Annonce