{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Nåhhh, Tikka er højløbsk ;-) {{forumTopicSubject}}

Tikka er totalt højløbsk. Igår legede hun med en af hendes hundevenner - en tæve. Tikka blev ved med at stritte med måsen og lægge halen til side. Det er så sjovt at se så tydeligt en tegn det er. Og en hale der lige pludselig kan klistrer sig ind til den ene bagben.
Men de fik dog også tid til at lege smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nåhhh, Tikka er højløbsk ;-)
  • #1   22. jun 2008 Heldige jer... Fie kom ud af sin 2. løbetid for ca 3 uger siden , og jeg skal love for at hun var humørsyg imen og et par uger før

• #2   22. jun 2008 ja, Galia går også rundt og hyler af mig her. hun er højløbsk og bliver altid så snotforvirret
    vores tæver plejer altid at springe på hinanden og "parre", det har de sært nok ikke gjort denne gang

• #3   22. jun 2008 *g* så glæder jeg mig til at se hvordan Ida tar det når hun kommer i løbetid for første gang. min lille pige har rigtig fået former og talje *g*
    HUN MÅ IKK BLIVE STOR ENDNU smiley synes tiden går for stærkt!!

Connie - hvordan går det med din evt. kommende hvalp?

• #4   22. jun 2008 min kommende hvalp er endnu kun en tanke.
    Tæven der skal være mor til hende, er endnu ikke gammel nok, men til næste løbetid og det bliver sidst på efteråret, så skal hun parres.
    og holder de fast ved hanhunden denne gang og kommer der en egnet tæve, så skulle det være ganske vist at lille Fanny er på vej.

sidste gang valgte de jo en han som kommer nede fra os, så der ville vi ikke have en hvalp, selvom det egentlig var den tæve, vi havde regnet med skulle være mor til vores hund.

Kommentér på:
Nåhhh, Tikka er højløbsk ;-)

Annonce