Hvem vil ha gavekort til foder gratis? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg har været smadder heldig at vinde 10 gavekort af 50 kr. på (link fjernet)
Jeg har selv lige brugt det ene, og jeg ved at to andre er brugt (man kan nemlig kun bruge ét per kunde).
Er der nogen herinde, der vil have et gavekort? Man skal indtaste denne kode: WIN825 når man kommer til kassen. Der er sådan et lille rabatkodefelt og man skal trykke Indløs. NB! NB! Da jeg skulle taste det, virkede det først i andet forsøg, så skal man lige gå tilbage og prøve igen.
Men altså det er hvis nogen er interesseret. Der er syv "klip" tilbage, så det er først til mølle. De er ret billig med Arion foder og leverer i København og Sjælland. Jeg ved ikke med Jylland. Inde under kampagne købte jeg den der bog Det er mig eller hunden, den sku være sjov.
God weekend.
maj 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
Du har vel regnet ud, at de vil have dig til at give koden videre, så du skaffer dem nogle nye kunder, ikk?
jun 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 14
Jo, jo, men det er jeg da ligeglad med, hvis jeg sparer en 50'er. Man skal købe for mindst 100 kr. for at bruge koden. Det glemte jeg vist at skrive, men der er vist ikke noget til under 100 alligevel.
maj 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
Nu er det ikke førte gang jeg handler på www.foderexperten.dk, men det er det billigste hvalpefoder længe, så tak igen og selv god weekend.
P.S. Har du set at de trækker lod igen om to uger. Hvis der er nogen andre, der vinder gavekort derinde, så skriv da lige koden på HG. Jeg har ikke noget imod at få et mere :-))
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Hvem vil ha gavekort til foder gratis?