{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sørgeligt..
  • #2   18. jun 2008 christ!!!!! det er jo sygt

• #3   18. jun 2008 ja det er SØRGELIGT!

• #4   18. jun 2008 min moster var helt paf, vi er da selvfølgelig glad for hunden ovs, men bare den anden lille ikke lider samme skæbne, det jo ikke lige frem sund både psykisk og fysisk og flytte sådan en hund for mange gange

• #5   18. jun 2008 Ja DET er sgu sørgerligt... Jeg ved det lyder hårdt for den hund dit familiemedlem har hentet er sikkert supersød og dejlig.
    Men ved at aftage disse hunde, så lærer man jo desværre ikke pigen noget. Og med garanti at den nye osse vil blive afskaffet når den ikke er lille og sød mere:o(

Så selvom det lyder hårdt så skulle sådanne mennesker sgu have lov at tage til dyrlæge og overvære deres kæledyr blive aflivet -så kan det da være de tænker sig om næste gang. Heldigvis har dyret jo ikke ondt af at være død (selvom det er en trist skæbne)

• #6   18. jun 2008 Krraaaaffffttttheeeelveeedd!!

Må jeg spørge hvad race det er?

Hvis det er en muskelhund bliver jeg gal!

FOlk anskaffer dm uden nogen idé om hvad de indebærer,, og nu er det kommet på mode.
    Fordi den måse er i "lømmel alderen" tror de så det hjælper at købe en hvalp?
    Der er intet ondt ment med at jeg siger muskelhunden, men der er så mange tilfælde hvor det lige er den!

Er selv vild med muskelhunde, men jeg har ihvertfald lavet mit research og passet en masse af dem, og jeg ved at de ikke er så nemme som fx labrador osv.

• #7   18. jun 2008 Ej langede du hende ikk en på siden af hovedet...

• #8   18. jun 2008 det var en lille Chihuahua... hunden var nu heller ikke alt for velplejet ..
    nej men vi ville jo bare gøre hunden en tjeneste.. den var åbenbart mere nuttet da den var lille end nu ,

• #9   18. jun 2008 hun fortalte at kæresten holdte muskelhunde, og at de lige havde fået en hvalp mere der for nogle måneder siden , og hun havde ikke tid og ovs til den lille vovse , jeg har simpelthen ingen respekt for sådan nogle.

• #10   18. jun 2008 Line P

jamen hva fanden? SELFØLGELIG en MODEHUND!

Uvidne idioter der slefølgelig skal være med på moden..

Uha,, ny mode,, Salling sko.. nå jamen har ikke råd,, UD MED HUNDEN,, godt så har jeg råd til mine nye flotte sko fra salling.

• #11   18. jun 2008 ja det simpelthen ufatteligt

• #13   18. jun 2008 jeg ville sku være gået helt amok.. jeg tror jeg ville havde taget alle hendes hunde.. og afleveret dem på et hjem og bara havde sagt at dem havde jeg fundet ude på en vej..

• #14   18. jun 2008 Folk tænker ikke på at det er et levende dyr de har med at gøre,men tror nogen gange det er ligesom med tøj skifter det ud når det ikke er godt mere sørgeligt..

• #15   18. jun 2008 min venindes kusine eller sådan noget har røven fuld af penge.. hun har 7 eller 9 hunde i forskellige farver og og hår lænde og racer og alder.. de er alle sammen Chi, pomeranian og sværg pinscher..
    jeg mener hun har en lys og mørk pom og en brun og black/tan dværgpinscher også resten chi... og hun er bare møg ligeglade med dem.. hun har Hundesittere til at passe dem og lufte dem.. hun bruger dem kun som udsmykning.. arr jeg skal aldrig møde hende fordi så går jeg amok...

• #16   19. jun 2008 Syndt for det lille pus, det kan man ikke !!

Kommentér på:
sørgeligt..

Annonce