{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Yes - vores sag mod Nellys opdrætter! {{forumTopicSubject}}

Nelly har jo allergi men en sjælden en af slagsen - vi har derfor været lang tid om at få en endelig dianose på papir ud af dyrlægerne.
Men for 14 dage siden fik vi det endelig.
Jeg har så været igennem en lang proces med at samle stamtavler, dyrlægeerklæringer og blodprøvesvar sammen fra nogle af Nellys søskende som også lider af allergi.
2 af disse er endda blevet aflivet som følge af deres allergi.

Dette materiale blev sendt til Nellys opdrætter med krav om tilbagebetaling af halvdelen af købesummen - ialt 3.500 kr.
Alt blev også sendt til DKKs sundhedsudvalg og til Spaniel klubben.

I dag fik vi så en check på 3.500 kr og et meget kortfattet brev fra opdrætteren!

Yes 1-0 til os!

Jeg håber så meget at hun har lært sin lektie - og ikke bliver ved med at parre de samme hunde.

Jeg vil bare sige til alle der sidder med en syg hund - klag til jeres opdrætter - i skal ikke finde jer i det eller godtage de latterlige undskyldninger som opdrætterne nogle gange prøver at spise folk af med.

Kæmp for jeres sag!

Det er den eneste måde man kan stoppe de brodne kar på - nu har DKK i hvet fald fået det hele serveret på et sølvfad!
Hun har i øvrigt importeret to hunde fra Holland og Finland - så måske er der håb forude!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes - vores sag mod Nellys opdrætter!
Kommentér på:
Yes - vores sag mod Nellys opdrætter!

Annonce