{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Hår {{forumTopicSubject}}

Ehm.. ja.. altså..
Min mor og jeg har lagt mærke til.. at både Chloe og Stella har MEGET rødt hår ved skridtet.
Det er simpelthen så rødt, at det virkelig ligner blod.
Med Chloe tror vi ikke, det er blod.. da hun altid har haft rødt hår ved skridtet.. Men Stellas er først lige blevet opdaget
- De er begge steriliserede.. Så det er ikke menstruation!
Er det noget vi bør snakke med dr. dyr om eller er det normalt eller eller?
Med Stella er det ikke kun hårene der er røde.. Hun ser også lidt rød ud, på huden rundt om!

Håber I kan hjælpe smiley
Undskyld, hvis det er stødende.
:s

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hår
  • #2   15. jun 2008 Zia har det også .. Og også mellem hendes tæer .. smiley Jeg tror nu at det er en slags fedt .. Har set det på andre hunde også .. Så tror ik der er noget at være nervøs for .. smiley

• #3   16. jun 2008 Der er et enzym i hundens spyt, som farver pelsen rød.
    Så når de bliver "rødhårede" er det for et sikkert tegn på at de slikker sig ofte ... sådan siger i hvert fald min dyrlæge.

• #4   16. jun 2008 Det er ikke noget du skal være bekymret over.....som Benedikte skriver er det et enzym i kropsvædskerne (ikke kun spyttet). Når man ser det imellem trædepuderne er det fordi hunden sveder der. Man kan ikke gøre noget ved det og grunden til at det ses mere hos nogle hunde end hos andre er på grund af hundenes farve.

• #5   16. jun 2008 Okay smiley tusinde mange milliarder tak!!
    Det er så rart, at kunne stille et hvilket som helst spørgsmål, og så få rigtig mange gode og dejlige svar, lige med det samme!
    Tak for hjælpen!

Kommentér på:
Hår

Annonce