{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

løs hund {{forumTopicSubject}}

så er det nu hvis min tur til at skrive en histore om dette emne smiley
ej jeg går med min kanin ned i gården i går. så kommer der en hare hoppende, fedt tænker jeg.
den får øje på min kanin og hopper lidt nærmer for at tjekke den ud. et par sekunder sener vender den sig om og løber utrolig hurtig den anden vej. og så kommer der en støre hund rende uden snor på. jeg tænker jeg nok må få min kanin op for jorden før den får øje på den. og efter de har løbet en tur rund i gården lykkes det haren at løbe ud af gåden med den biske ting efter sig. et par minutter sener kommer der to mennesker ind i gården og spørg om vi gar set en hund. ja svaret jeg, og en anden der havde set hele epesoden siger den er efter en hare.
kæresten (til hunde ejerne) siger så hvis den er efter en hare kan det være ligemeget, men heldigvis kommer den ind i gården og jeg pejer på den, og siger hvis det er hunden i leder efter er den der.
og jeg kan ikke lade vær med at tænke på hvis harne havde hoppe ud på vejen med hunden efter sig, og var oversagden til et trafik uheld.
eller hvis jeg ikke havde opdaget den løse hund af min kanin havde hængt i kæften på den.
og jeg fatter bare ikke en hundeejer det SLET ikke har styr på sin hund kan finde på at gå uden snor med den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løs hund
  • #1   14. jun 2008 Nej det er skræmmende hvor mange fjolser der findes grr...

• #2   14. jun 2008 Det er både ansvarsløst og lovlogt....
    Der står i hundeloven at i byer og tættere bebygget område skal hunde føres i bånd (snor) tæt ind til føreren ( det er ikke helt ordret). Udenfor disse områder må hunden kun gå løs hvis føreren har total kontrol over hunden.... og hunden på hjertet, hvem har egentlig det?

jeg synes det er en noget mærkelig holdning at have, at det er lige meget den er efter en hare, der går kun et splitsekund så kan der være sket en ulykke.....

Det var godt du fik din kanin op i tide. Det er da iøvrigt en sjov oplevelse at komme så tæt på en hare...

Kommentér på:
løs hund

Annonce