{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Hund/camping {{forumTopicSubject}}

Skal på ferie i vores campingvogn....
Har nu siddet og kigget i camping europa om pladser og tilladelse til at have hunden med... Men nu kommer spørgsmålet... Mange skriver at der er regler om farlige hunde eks. kamp hunde er ikke tilladt... men er en schæfer en kategori farlig hund eller???
Mit blød dyr er der ikke meget farligt over :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund/camping
  • #1   13. jun 2008 Det er forsk. fra plad til plads... vi lå på en hvor reglen sagde at hunde over 45 cm var kamphunde og kom ikke ind.. HMMMMM

• #2   13. jun 2008 Tina P
    Ved godt at schæfer ikke er en kamphund - men der står også farlige hunde og det fik mig til at tænke...hvad er en farlig hund???

• #3   13. jun 2008 Takker mang gange Tina P... er også meget stolt af vores lille tøj dyr :o)
    Hun har snart vundet mange præmier, så vi er meget stolte af hende.
    Har du ingen hund i profilen???

• #4   13. jun 2008 Uanset hvad tror jeg ikke de må forbyde en hund- da den jo ikke har gjort noget,men sørg altid for at have den i snor i deres område, det er ikke alle som kan lide hunde, jeg tror ikke de må sige nej til dig - da jo din hund jo intet har gjort

• #5   13. jun 2008 jeg ville skrive til campingpladsen for at være på den sikre side.
    Jeg havde kontakt til en campingplads i Tyskland, hvor man kun måtte have 1 hund, men jeg skrev til dem at jeg havde 4 stk og at de var campingvante og fik det svar, at vi var velkomne

• #6   14. jun 2008 Team frosty.
    Tror faktisk godt de kan forbyde at man har hund med....er jo trods alt deres plads og dem som bestemmer reglerne på netop deres plads...

Berit
    Nu havde vi talt om at køre efter vejret....så om vi køre til højre eller venstre vides ikke ;o)
    Men uanset hvad så er det en god regel som hundeejer at man evt. kontakter pladsen før ankomst :o)
    Vi har dog besluttet os så meget at vi vil følge kysten fra tyskland, holland, belgien og frankrig... Soraya skal have mulighed for at kunne dyppe sig i havet når det blir for varmt med alt den pels...

Kommentér på:
Hund/camping

Annonce