630 visninger
|
Oprettet:
Hund/camping {{forumTopicSubject}}
Skal på ferie i vores campingvogn....
Har nu siddet og kigget i camping europa om pladser og tilladelse til at have hunden med... Men nu kommer spørgsmålet... Mange skriver at der er regler om farlige hunde eks. kamp hunde er ikke tilladt... men er en schæfer en kategori farlig hund eller???
Mit blød dyr er der ikke meget farligt over :o)
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 116 Svar: 931
Ved godt at schæfer ikke er en kamphund - men der står også farlige hunde og det fik mig til at tænke...hvad er en farlig hund???
aug 2007
Hun har snart vundet mange præmier, så vi er meget stolte af hende.
Har du ingen hund i profilen???
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.633
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Jeg havde kontakt til en campingplads i Tyskland, hvor man kun måtte have 1 hund, men jeg skrev til dem at jeg havde 4 stk og at de var campingvante og fik det svar, at vi var velkomne
aug 2007
Tror faktisk godt de kan forbyde at man har hund med....er jo trods alt deres plads og dem som bestemmer reglerne på netop deres plads...
Berit
Nu havde vi talt om at køre efter vejret....så om vi køre til højre eller venstre vides ikke ;o)
Men uanset hvad så er det en god regel som hundeejer at man evt. kontakter pladsen før ankomst :o)
Vi har dog besluttet os så meget at vi vil følge kysten fra tyskland, holland, belgien og frankrig... Soraya skal have mulighed for at kunne dyppe sig i havet når det blir for varmt med alt den pels...
Hund/camping