{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din mening ?
  • #1   13. jun 2008 nu ligger bernersennen jo helt væk fra de andre størrelses mæssigt osv...

men jeg ville vælge det i mest har lyst til

• #2   13. jun 2008 Jeg ville ikke turde ha så lille en race som chi-blandinger sammen med store stærke hunde.
    Det er slet ikke sikkert de store vil den noget ondt, men tænk lige på, HVOR skrøbelig den lille krop er hvis den blir body-slammet af en berner sennen hvalp i leg!!!!!!

• #3   13. jun 2008 Body-slammed...*GG*

Er af lidt samme holdning, men har også en hund, der aldrig rigtig har lært det med de små hunde - Godt nok kun 30 kg hund, men hun tumler så meget, at jeg ikke ville vælge en mindre hund, hvis jeg skulle have en anden....

• #4   13. jun 2008 Tina F.
    Præcis!!!
    Vores Oscar er jordens rareste hund, men en GD er bare ikke den mest kropsbevidste race på jorden, og jeg TØR simpelthen ikke lade ham lege med alm-str-hunde, fordi det altid ender ud i en omgang gniden-kasten-sig-rundt, og jeg ville ALDRIG tilgi mig selv, hvis han kom til at skade en hund i leg.
    GD´en bruger deres forpoter meget i leg, og et enkelt slag er nok til at brække nakken på en mini-hund.
    En 8-ugers GD-hvalp vejer 10-12 kilo, og forestil dig lige en lille chi-ting "stå og ta imoooooooood"!!!!! Ikk så godt!!!

Ja, det er en sød tanke at se en kæmpehund putte med en minihund, men i dagligdagen ville jeg ikke ha nerver til det.

• #5   13. jun 2008 lige vovser leger bedst... smiley

• #6   13. jun 2008 'Vores Mickey er også lidt af en kæmpe klovn på 4 ben .... OG han er vidst heller ikke helt klar over han vejer 32 kg ca .. Meeen han har leget med en cairn terrier hvalp uden problemer ...

• #7   13. jun 2008 De gange vi har været på besøg hos opdrætter imens Oscar var hvalp og han tumlede frit afsted med hans søster, ku man høre dem pruste og stønne og hvordan luften nærmest blev slået ud af dem, når de jordede hinanden!!!
    Så gik der lige 3 sekunder inden de fik pusten igen og var klar igen.

Ja, Oscar er også god til hvalpe, nu hvor han er (ved at være) voksen og følsom. Han ligger sig ned og lader dem springe omkring sig, men når det nu er HVALPEN der er KÆMPEN SÅ eer der for alvor risiko, for at det går mere vildt for sig, end hvad godt er!!!

• #9   13. jun 2008 Man skal hvertfald være meget opmærksomme på, at det nye hvalp ikke får lov at kanøfle chi'en.. Vi har selv en chihuahua, og da Chanel var hvalp (Amstaff) skulle vi også være meget over hende, selvom hun var ret så god ved Zanto og ikke ret voldsom.. Men hun havde også Malcom at tomle med..

• #10   13. jun 2008 Tina - Det gør vores Chanel også, og hun er amstaff smiley Der kan man bare se.. hehe

• #11   13. jun 2008 Tine

Jeg ved ikke om man kan blive afklaret.... Har selv ønsker om alt fra en dsg, lab, golden, beagle, whippet, vizla, irsk ulvehund og grand danois - Tror jeg på den ene eller anden måde kunne passe med alle hundene - og tror aldrig jeg egentlig bliver afklaret med hvad jeg får af hund næster gang!

• #12   13. jun 2008 Tina - hehe.. det er det bestemt ikke.. Chanel er helt vild med at bruge hendes poter, til at give andre hunde bask! smiley hehe.. Det ser så kært ud

• #13   13. jun 2008 Jeg tør ikke engang have en chi sammen med min jrt, hvis han giver sig til at ruske den, så er der jo ikke meget chi tilbage smiley

Kommentér på:
Din mening ?

Annonce