Kan han tåle det, tror i? {{forumTopicSubject}}
Jeg er begyndt at løbe for at noget mere motion ud over ridningen og cyklingen.
Jeg vil jo så gerne have gamle med. Både så han kommer mere ud, men også fordi han er hyggelig at have med og elsker at være på tur.
Lige pt. er der tale om en tur på ca. 2 km hvor vi løber 2/3 og går 1/3, og det tager pt. 14 minutter at komme rundt(med hans stop hvor han skal tisse, snuse og skide).
Jeg er dog bekymret for om han kan tåle det? Jeg er selv ikke i særlig god kondition, så der bliver ikke bare mast på.
Rico er jo seks år gammel og har status D på begge hofter.
Så ville bare hører om jeg skulle tage min søsters border med på løbe turen og så i stedet gå med gamle en tur. Det vil jeg have tid til her sommeren over, men når jeg starter i skole igen til september, vil det komme til at knibe.
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Jeg i hvert fald i starte op uden at have vendt det med dylle først
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Jeg synes også, du skal kontakte en dyrlæge og høre ad. Men som udgangspunkt synes jeg faktisk det lyder sundere at trave med hunden end ikke at gøre det ;o)
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
Han er jo ikke rigtig min hund, men min fars.
Da han blev undersøgt af doktor dyr(sidste forår), fik min far at vide at han godt kunne træne videre med Rico, dog ikke på samme niveau som før (han er A-hund). Han tilbød endda at give min far smertestillende, så han kunne træne videre med Rico som A-hund. Det ville min far ikke.
Problemet er lidt at han har taget en del på, og det kan vel næppe være sundt for hofterne?
maj 2004
Problemet er jo bare at hunde oftest bare kører på, selvom det gør ondt.
maj 2004
Vores tre forsætter glad videre, selvom de har ondt. Det afhænger dog meget af hvor opsatte de er.
maj 2004
Det burde jeg kunne.
Kan han tåle det, tror i?