{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Togtur d. 18 {{forumTopicSubject}}

Så skal Ludwig med op og besøge familien i frhavn, på en forlænget weekend smiley

Vi har valgt at køre i tog til frhavn for at se hvordan og hvorledes om det er noget han ka lide eller ej.

Det tager pæn lang tid ca 7 timer! :o/ hårdt nok i sig selv for os, men jeg tror nu bare Ludwig sover som en sten! Gjorde han da ihverfald da vi hentede ham i Vejle, og der var der INGEN problemer..

Men har I nogle gode råd, til noget man ska have med?

Selvf, lidt mad og vand og hans hygge transportbæretaske (som han ka putte i) Men hva ellers?

Vh Os smiley

ps. glæder mig til at komme op til familien og vise dem Ludwig, de har nemlig ik set ham endnu. smiler

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Togtur d. 18
  • #1   9. jun 2008 Det lyder hyggeligt, og det skal da nok gå godt, selvom turen er lang. smiley
    Men tag evt. et tyggeben med, det gjorde jeg i den tid hvor jeg kørte meget i tog med Nynne. Den ene gang skulle vi til esbjerg (En tur som tog en time) og der sov hun de første 20 min ca., og så efter kedede hun sig bare, men så gav jeg hende et ben hun kunne tygge i, og så var hun rolig smiley

• #2   9. jun 2008 carina> god idé, tak smiley

• #4   9. jun 2008 Det var så lidt, og så evt. lidt legetøj. smiley

• #5   9. jun 2008 team hopla> ja det er en MEGET kedelig tur. Jeg har dog gjort det over 100 gange tror jeg næsten! hele min familie bor i frhavn, så jeg besøger dem hver 2 måned ca. Så det bliver en tur Ludwig kommer til at opleve MANGE gange i sit liv, medmindre vi begynder at flyve derop istedet. smiley Nu må vi se hva der er bedst...

• #6   9. jun 2008 Da jeg tog toget til Århus (fra Ølby via Roskilde), havde jeg et par tyggeting med til Luna.. og noget guf og sodavand til mig selv *S*

Luna lå bare lige så stille og tyggede eller sov *S*

• #7   9. jun 2008 Ellers hvis du har mulighed for det så sørg for at han er godt træt inden togturen. Gå en meget lang tur, tag ham ud og svømme eller andet. Med Kenzo der går det bedst når han er træt.

• #8   9. jun 2008 okay ja jeg har fundet nogle ting jeg ku tage med smiley både praktiske og noget han ka hygge sig med!

hvordan klarede I den med tissepauser? (det er jo ikk fordi toget holder særlig tit længe ad gangen, og ludwig tisser ik på fliser :o/

• #9   9. jun 2008 Hmm, så ved jeg det ikke :s men på nogen stationer er der græs et stykke fra fliser :s

• #10   9. jun 2008 carina> ja :S jeg tænkte på at tage nogle aviser med... og så engang i mellem gå ud på toilettet og se om han vil tisse på sådan en! det er jo bedre end at han holder sig AL for længe hvis han nu bare ska tisse helt vildt

og jeg tror simpelhen han nægter at tisse på fliser

• #11   9. jun 2008 ja det gør nynne i hvert fald smiley
    ja det var måske en god idé, ogs så han ik tisser i selve toget, hvor i sidder, fordi han ik kan holde sig smiley

• #12   9. jun 2008 carina> ja præcis! os det jeg tænkte. Jeg ka jo bare få ham til at tisse inden vi taget afsted, og så ca. hver anden time gå ud på toilettet og se om han vil gøre det på en avis!

jeg taget håndklæder og diverse med for en sikkerhedsskyld hvis der sku opstå uheld inde i vognen!

• #13   9. jun 2008 ja, må du nok ogs hellere.. :s
    ja god ide smiley

Kommentér på:
Togtur d. 18

Annonce